Eget rom

:) syns det er veldig koselig å våkne til en sprellende,smørblid baby :)
Signerer denne! Thale ligger ved siden av meg å gliser noe værre når hun våkner om morgenen. I dag var det litt tidlig, kl 6, men hun sovnet igjen etter litt mat og litt tutt og når mamma ble kjedelig og sovna, så var det litt kaving med teppe og tutt akkurat når jeg våknet igjen og måtte gi opp pga været, og nå sover hun ennå. Men i sprinkelsenga som står fast inntil dobbeltsenga, uten side mellom.

Syns det er kos å våkne opp sånn jeg å.. Men føler at vi får mye igjen for å legge hu på rommet sitt nå:)

Jeg tar hu inn til meg når hu våkner i 6-7 tiden og da sover hu i nestet sitt etter puppen sammens med meg til vi står opp:) (da har mannen dratt på jobb, så bedre plass)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har hun vært lagt på eget rom helt fra veldig tidlig.. husker ikke eksakt uke, men rundt 3 uker tenker jeg..

I begynnelsen tok jeg henne rett inn til oss første gang hun våknet, så lå hun resten av natten i senga vår. Etter litt tid slik , kanskje 3 uker, tok jeg første ammingen om natten på rommet hennes, og la henne igjen i senga si, så fikk hun komme inn til oss ved andre amming.. Gradvis har hun tilvendt seg å sove alene.. Nå (9 uker) sover hun hele natta på eget rom, og trives veldig godt med det.. Tar hun ikke lenger opp i senga vår, og ikke er hun interessert i det heller..

Nå skal det sies at rommet hennes har dør rett inn til vårt, så det er ikke langt for meg å gå inn til henne når det er noe :)

Her har hun vært lagt på eget rom helt fra veldig tidlig.. husker ikke eksakt uke, men rundt 3 uker tenker jeg..

I begynnelsen tok jeg henne rett inn til oss første gang hun våknet, så lå hun resten av natten i senga vår. Etter litt tid slik , kanskje 3 uker, tok jeg første ammingen om natten på rommet hennes, og la henne igjen i senga si, så fikk hun komme inn til oss ved andre amming.. Gradvis har hun tilvendt seg å sove alene.. Nå (9 uker) sover hun hele natta på eget rom, og trives veldig godt med det.. Tar hun ikke lenger opp i senga vår, og ikke er hun interessert i det heller..

Nå skal det sies at rommet hennes har dør rett inn til vårt, så det er ikke langt for meg å gå inn til henne når det er noe :)
Ikke langt her heller. Tvers over gangen. Med begge dørene åpne kan jeg se senga fra når jeg ligger i senga vår:)

Tror det hadde vært mye lettere for meg å flyttet henne til sitt eget rom hvis det hadde vært så nærme :) men siden jeg må opp en etasje og i den andre enden, så føles det langt å gå om natten/tidlig morgen :P

Tror det hadde vært mye lettere for meg å flyttet henne til sitt eget rom hvis det hadde vært så nærme :) men siden jeg må opp en etasje og i den andre enden, så føles det langt å gå om natten/tidlig morgen :p

Ja, jeg ser den! :-) Hadde vi hatt det sånn tror jeg nok jeg hadde hatt barnesenga på rommet vårt jeg også :-P hehe!

Back
Topp