Eget rom

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Er frøkna her i huset den eneste som sover på rommet sitt nå tro?
ho hadde sin 3. natt der nå i natt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja jeg klarer ikke å løsrive meg fra han enda med eget rom :P Men nå har jo også ikke vi rommet hans lenger, siden vi har latt svogeren min, kona hans og barnet dems bo hos oss en liten periode nå :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Det er lenge til vi er der. Orker ikke løpe mellom rommene når tenner begynner osv. Da er det bedre å bare ha han inne hos oss.

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

Her har jeg vurdert å prøve å legge han på eget rom men føler meg ikke helt klar enda :) hvor gammel er hu jenta di?? Går d bra å sove på eget rom ?? Sover hun rundt?? :)

Enig med brødhuet. Før vi skjønner hvilke faktorer som spiller inn for at han sover hele natta, gidder jeg ikke stå opp for å amme

Du er ikke den eneste :)
Men tror du og jeg er de eneste :cool:
Haha !

Her flyttet vi vesla på eget rom når hun var 6 uker gammel. Har bare positive tenker rundt det, og kommer til å gjøre det samme med nestemann hvis h*n blir like selvstendig.
Jeg mener at man bør se ann babyen, hvor needy den er/ ifht mating/kos/rene bleier osv.
Pluss at man bør se ann hvor aktiv baby er i søvn. Noen drar dynen over hodet, ruller osv , da ville i hvertfall ikke jeg flyttet baby ut av rommet med det første.
Det er en vurdering man må ta selv, men lille gull her sover best på eget rom og vi er komfortable med det også.
Er man redd/usikker osv, synes jeg man skal vente. Man bør være mentalt klar selv. Er jo et stort steg man tar. Hvertfall var det det for oss.

Anbefalt å vente til 6 måneder og jeg føler det er tryggest å ha han nær meg:) kommer ikke til å flytte han før 1årsalder.

Men viss vi hadde røyket eller snuset hadde jeg synes det var tryggest å ha han på eget rom.

Frøkna her er 12 uker idag. Hu sover vanligvis fra 21 til 06.. Noen dager hu våkner en gang mellom der. :)
Vi syns det går veldig bra. Veldig deilig egentlig:)
Syns også det er viktig at hu skal bli vant med rommet sitt så tidlig som mulig :) vi koser og har mye samspill hele dagen ellers :)

Høres deilig ut å ha baby på eget rom, men hadde stupt hvis jeg måtte stå opp å amme ho om natta :p
Får vente til ho ikke trenger nattmat lengre... Og til barnerommet faktisk er beboelig ;)

Liker å ha lillemann på rommet :) som sagt over her orker heller ikkje eg å løpe mlm rom midt på natten.:) her sover han urolig en natt men ikkje neste. Så vil vente til eg er trygg på at han sover godt hele natten:) Anna 1984, : løp du mlm rommene når barnet var 6 uker eller ammet ikkje du om natten då?

Liker å ha lillemann på rommet :) som sagt over her orker heller ikkje eg å løpe mlm rom midt på natten.:) her sover han urolig en natt men ikkje neste. Så vil vente til eg er trygg på at han sover godt hele natten:) Anna 1984, : løp du mlm rommene når barnet var 6 uker eller ammet ikkje du om natten då?

Det tok ikke mange ukene før baby sov hele natten, men det hendte seg jo at hun våknet og var sulten i starten. Da gikk jeg bare inn på rommet hennes, satte meg i gyngestolen i mørket på rommet hennes og ammet til hun var fornøyd. Når jeg tenker tilbake , savner jeg den tiden faktisk... Sukk:smiley-ashamed004

Her sover hun i egen seng inne hos oss. Her kommer hun til å sove til ihvertfall fylt ett år.

Begge brødrene sov inne hos oss til var ca 15 mnd. Og det var ingen problem da å få eget rom. Bare stas!!

Her fullammes det, og jeg har en matglad frøken som KUN tar pupp! Da er det fint å ha henne i nærheten;-) hun sover i egen seng frem til første mating, etter det sover og spiser hun i sengen vår! Da kan jeg ligge å amme:-):-)

Føler ikke behov for det enda. Har en liten som sover fra 19-04/05 hver natt og så videre til 07/08 og har gjort det siden han var 3 uker. Alltid i sin egen seng og aldri oppi hos oss. Så så lenge han ikke våkner av oss så ser jeg ikke hvorfor vi skal flytte han før han er nermere 6 mnd som er anbefalt.

Her fullammes det, og jeg har en matglad frøken som KUN tar pupp! Da er det fint å ha henne i nærheten;-) hun sover i egen seng frem til første mating, etter det sover og spiser hun i sengen vår! Da kan jeg ligge å amme:):)

Sånn er det her også :)

Her sover han i egen seng inne på vårt rom, å det blir han nok å fortsette med til han er rundt året :) Sover litt i senga sammen med meg av og til åsså :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hadde gjerne flyttet han på eget rom om vi hadde hatt. Men det står pr. Dags dato som bod. Må legge gulv, sette inn veggplater og skifte tak. Så han kan ikke inn der på en stund. Med mindre jeg vinner i lotto til lørdag da... da kan det være han får eget rom iløpet av mnd. :-P

Her sover hun i vuggen på soverommet vårt med døren åpen til stua. Går inn innimellom for å sjekke at hun puster. Tror det kommer til å ta en god stund før hun flytter opp på rommet sitt. Hadde kanskje vært annerledes hvis det var i samme etasje...

Dette er 3 babyen vår, og første flytta på naborommet da hun var 4 uker, nr 2 da han var 7 mnd, og nummer 3, får bli her inne hos oss så lenge det funker :) syns det er veldig koselig å våkne til en sprellende,smørblid baby som har klart å lure seg opp i sengen vår i løpet av natten :)

Back
Topp