Eget rom?

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
Sover deres små på eget rom? Hvis ikke, når skal dere flytte de på eget rom?
Her sover han fortsatt ved siden av meg i egen seng, men vi vurderer å flytte han på eget siden vi har det så kaldt hos oss. Rommet er vegg i vegg med vårt så hører han kjempegodt!!

Vår sover i sengen med meg :) Men har flyttet sengen hans inn på soverommet, så jeg legger han noen ganger i egen seng for tilvenning både for meg og han. Hehe..
Jeg tenker å flytte han på eget rom mellom 6 mnd og 1 år :) Selv om rommet hans er vegg i vegg med vårt gøler jeg meg tryggere med han i samme rom :)

Vi skal flytte og mest sannsynlig få to soverom fra juli, så da starter vi med en gang :) sover i egen seng nå.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Han sover i egen seng på vårt rom, flytter han inn på rommet til storebror når han blir rundt 1 tenker jeg, tenker det er best for storebror at han ikke er så veldig liten :)

Her har jentungen ligget i egen seng helt fra starten, uten om de 2 første dagene. Hun har derimot seng på samme soverrom som oss, noe som er litt plagsomt når jeg våkner av en miste lyd eller bevegelse henne gjør i søvne. Så satser på å flytte i nærmeste fremtid slik at hun får et soverom helt alene:)

Her har lissmor sovet hele natten siden hun var syv uker gammel, og nå er hun i seng mellom halv åtte og åtte, såå i april skal hun flyttes på sitt eget rom, om det ikke allerede blir i mars :-) Har aldri sovet i samme seng som meg sett bort fra en eller annen gang når vi har sovet dupp på dagen, men aaaldri på natten :-)

Her skal jeg prøve å legge han på eget rom i kveld.. Han våkner med en gang jeg går inn for å legge meg. I tillegg så har vi skyve garderobe(!) og dørene bråker, så vi kan ikke bruke de når han sover!! Så har tenkt å teste ut og se om han sover bedre.

Gikk fint forsåvidt, men han våkna like mye som før! Prøver igjen i natt. :)

Går veldig bra. Funker fint for oss! :)

Ja jeg hadde bare tenkt å prøve en natt også ha han på vår rom igjen, men nå liker jeg det så godt. Her for noen dager siden sov han fra 6 til 1 og fra 1 til 7 på morran. Det var deilig, merker han er i ferd med å snu på sove rytmene.. Sover ikke like mye på dagen, og er utrolig trøtt nå klokka nærmer seg kl. 18 på kvelden.

Back
Topp