eget rom

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
I natt sov Malin på sitt eget rom for første gang [:D] Å det var såååå herlig for jeg har begynt å vokne av hver minste lille fis hun lager [:'(] Har sovet skikkelig dårlig i det siste (sover veldig lett.)
Det gikk kjempe fint!! Fikk mat i halv fire tiden og sov videre til seks og fikk mat, og sov til 9 og fikk mat og sov til 12 og fikk mat [8D][8D] Herlig!! Jeg sov også mye mye bedre i natt [:D] Noen av deres babyer som sover på eget rom nå?

jeg å sover skikkelig dårlig for tiden...hører hver eneste lille lyd un lager[:'(] vi skal pusse opp rummet hennes nå i mai/ juni..og så er det rett inn på eget rom her også...må innrømme at jeg gruer meg litt[:(][&:][:)]

Emilie har ligget på eget rom fra dag 1, men det rommet er innenfor vårt
med dør i mellom. Så den er lukket.
Jeg sover MYYYE bedre enn når hun er i samme rommet.

Nei, hun sover på rommet vårt ennå. Kommer nok til å gjøre det i mange måneder framover....
Men jeg sover kjempegodt - våkner ikke så lett jeg!

sover tungt jeg vokner bare hvis det kommer rare lyder eller grining av henne, så kommer nok til å ha henne der inne en god stund. desuten legger jeg henne i 11 tiden og da vokner hun ikke igjen tidligst kl 9.30 seinest 11. så er nok litt bortskjemt men hun har et like god sovehjerte som mor... tihi

Hauk sover på rommet vårt enda, og jeg synes det er bra sånn. Jeg ammer jo fremdeles om natten, og det virker så mye mer tungvindt å måtte gå inn på et annet rom for å amme... [:-] Dessuten tror jeg ikke at jeg ville ha hørt han så godt på det andre rommet, og jeg vil helst kunne høre ham før han gråter av sult, liksom... [:)]

Back
Topp