Eget rom?

Ønsker<3

Elsker forumet
Ikveld har vi valgt å flytte sander inn på rommet til storesøstet i håp om at vi alle skal sove bedre:) synest det er dumt at vi ikke har flere soverom så han kunne fått eget mn satser på de går greit:) var deilig å legge seg uten p tenke på å ikke måtte vekke han.. Flere som har lagt de på eget rom så tidlig?

ORIGINAL: *HelloKitty*

Ikveld har vi valgt å flytte sander inn på rommet til storesøstet i håp om at vi alle skal sove bedre:) synest det er dumt at vi ikke har flere soverom så han kunne fått eget mn satser på de går greit:) var deilig å legge seg uten p tenke på å ikke måtte vekke han.. Flere som har lagt de på eget rom så tidlig?

Jeg kommer IKKE til og legge Jenny på eget rom på en god stund.
Dette fordi jeg synes det er greit og høre henne om natten, og oppfatter fortere signaler om det er noe galt........
Men hun har veldig godt sovehjerte, så våkner sjeldent av oss :)

Hver sin smak! :)

Jeg må si jeg har tenkt tanken.
Mest pga av at jeg og Mikkel må sove på sofaen hver natt i ukedagene for at pappa'n skal få sove
pga jobb. Savner å ligge inntil min kjære om kvelden.
Rommet til mini er rett ved siden av vårt, så tenkte jeg skulle begynne å legge han der snart og
heller amme i stolen der inne. For da våkner bare pappa'n når han skriker og så sovner han igjen med en gang. Så får vi sovet sammen[:)]
Blir nok ikke lenge til..

Her ammer jeg fortsatt 3 ganger hver natt, så det er temmelig utelukket at jeg skal gå inn på noe annet rom! han våkner uansett ikke av at jeg og sambo legger oss, eller prater eller slår på lyset! nikolai styres kun av sult, og det er lite annet som vekker han [:D]

Om sambo skal begynne å klage på at han våkner av at jeg ammer, så får han legge seg på gjesterommet selv [8D] 

Hadde tenkt å legge henne på eget rom når hun sov hele natten, noe hun har gjort i en ukes tid[:)] Men ligger fortsatt på vårt rom, synes det er så koselig jeg og ikke våkner hun av at vi legger oss heller. Og sambo våkner ikke om en bombe faller i huset, så det er heller ikke noe problem. Så venter vel litt lenger til jeg vet at det er stabilt gjennom natten[:-]
Men har man baby callen på så hører man jo veldig godt om de skulle våkne[;)] Så hvis det går utover søvnen din så ville jeg flyttet på eget rom og prøvd det.
Lykke til og sov godt[:D]

ORIGINAL: Siljemor88

Jeg må si jeg har tenkt tanken.
Mest pga av at jeg og Mikkel må sove på sofaen hver natt i ukedagene for at pappa'n skal få sove
pga jobb. Savner å ligge inntil min kjære om kvelden.
Rommet til mini er rett ved siden av vårt, så tenkte jeg skulle begynne å legge han der snart og
heller amme i stolen der inne. For da våkner bare pappa'n når han skriker og så sovner han igjen med en gang. Så får vi sovet sammen[:)]
Blir nok ikke lenge til..

Sånn er det her også! Så nå driver jeg og venner lillegutt til å sove i egen seng (har hatt han i min hele tiden). Savner senga mi og kællen på kvelden. Rommet til Dennis ligger innenfor våres, så er uansett veldig nære og jeg hører hver eneste lyd.

ikke enda. men når den tid kommer er planen at han skal inn og dele rom med storesøster her også. spent på hvordan det vil gå, så si gjerne fra hvordan det gikk for dere [:D]

Ja jeg har tenkt tanken, har bare ikke helt klart å få gjort det ennå.
Elise sover godt om natten, men det gjør ikke mamman.
Elise sover nemlig veldig utrolig, og jeg sover ekstemt lett, så jeg våkner hele tiden, og det gjør at jeg er utrolig sliten når hun endelig våkner. Og har veldig vondt i hode og nakken, tror det kommer av at jeg hele tiden tror at hun våkner når hun lager disse små lydene sine,så jeg ligger egentlig bare å venter på at hun våkner, og det er jo veldig dumt, når hun sover fra 8 på kvelden til 5/6 om morran. Og jeg egentlig burde være godt uthvilt når jeg står opp. Og det er ikke noe problemer med lyden når hun vil opp :)
Så jeg sitter faktisk her å tenker på å flytte senga inn på rommet hennes, det ligger jo vegg i vegg med vårt rom, og jeg kommer selvfølgelig til å ha dørene åpne mellom rommene, og jeg vet jeg vil høre henne om hun gråter, men jeg synes det er såå vanskjellig å gjøre det, hun er jo ikke mer enn to månder. Men det er jo viktig at jeg er uthvilt også, hadde hun våknet flere ganger om natten hadde jo ikke dette vært aktullt i det hele tatt, da føler jeg at det bare hadde blitt stress, men om hun våkner er det kun en gang, og det er kun de dagene hun har spist litt lite på kvelden før hun legger seg, og da er det bare å gi henne litt mat, så sover hun videre igjen.
Etter å få skrevet det ned her, tror jeg kanskje jeg er litt mer bestemt på å flytte henne inn på rommet hennes, men vi får se hva som skjer i kveld :)
Ha en fin dag alle sammen :)

Når hun sover natten igjennom, så kommer vi nok til å vurdere å flytte henne på eget rom. Selv om rommet faktisk er i en annen etasje. Foreløpig er rytmen på natta ikke stabil nok eller helt på riktig spor enda. Hun kan sove opptil 7 timer fra kl 21-23 og utover. Men når hun da våkner feks 03-06 og slikt så trenger hun hyppig mat utover, som om hun må ta igjen de tapte matøktene i mellom  Kan ikke legge henne på eget rom og løpe opp trappene hver 2.time fra 03 og utover  Kan fort bli slitsomt.
Tvillingene var rundt 4-4,5mnd når de flytta på eget rom (De lå på sykehus til de var 2mnd, pga at de var premature) Da sov de natta over. Men den gang var det enklere, for da var soverommet demmers vegg i vegg med vårt. Nå har vi flytta i hus, hvor vi har soverom nede og Ingrid Emilies soverom etterhvert blir oppe sammen med tvillingenes soverom.

Olai har sovet på eget rom siden han var 3 uker,samme gjorde Emrik[:D]

hun er avhengig av smokken, og den detter ut heletiden, så når vi har lagt oss må jeg ligge å holde den inne..
hun ligger i vugge ved siden av vår seng..

Men smokken sitter bedre og bedre, så når vi flytter nå, så blir det nok over på egent rom :)

Storebroren flyttet på eget rom når han var ca 8-9 mnd gammel og blir nok noe samme med lillesøster også. Iløpet av sommeren skal hun få flytte på eget rom og satser da på å venne av nattammingen også. Siden jeg skal begynne å jobbe i august hadde det vært greit om hun lærte å sove natten gjennom til da [;)] Nå ligger hun i egen seng inntil senga vår på vårt rom og jeg ammer 2-3 ganger iløpet av natta [:)]

Her blir det ikke før i juni, da skal vi flytte. Har bare ett ekstra rom der vi bor nå, og der er det kontor/roterom, og det trenger vi! Så av praktiske årsaker må hun nok sove sammen med oss noen måneder til [:)]

ORIGINAL: FlaksiMummy

Her ammer jeg fortsatt 3 ganger hver natt, så det er temmelig utelukket at jeg skal gå inn på noe annet rom! han våkner uansett ikke av at jeg og sambo legger oss, eller prater eller slår på lyset! nikolai styres kun av sult, og det er lite annet som vekker han [:D]

Om sambo skal begynne å klage på at han våkner av at jeg ammer, så får han legge seg på gjesterommet selv [8D] 

Kan igrunn signere denne jeg [:)][:)] Når Kasper først har sovna, sover han. Har begynt å legge han litt før oss, og da går det helt fint at meg og sambo har på litt lys og hvisker litt når vi legger oss uten at han våkner[:)]

Når hu sover hele natta igjennom så kommer vi til å flyttte henne,vi har barnerommet vegg i vegg med vårt soverom. Men hu spiser 1-2 ganger på natta og da er det så deilig å kunne ta hu opp i senga vår uten å måtte forlate senga[:)]

Vi flytta frøkna inn på eget rom fra ca 1-2 uker etter vi kom hjem fra sykehuset vi[:D]
Både hun og vi sov bedre da[:D]

ORIGINAL: FlaksiMummy

signerer denne!

de gjekk bare bra inatt :) begge to sov hele natten :) sander fikk mat 3 ganger uten at hun våknet så iinatt har alle sammen sovet kjempe bra :) jeg våkna kun når han skulle ha mat istedenfor å våkne lenge før pga at han makker sånn.. så dette her var supert :) håper det fortsetter slik :)

ORIGINAL: Tyramor

Olai har sovet på eget rom siden han var 3 uker,samme gjorde Emrik[:D]

kjekt å se det er flere som har dem på eget rom.. her var storesøster rundt 7-8 uker når hun flytta på eget rom :)

Jacob har sovi 2 netter på sitt eget rom. Henter han inn til oss på natta når han er sulten, også sover vi resten av natta sammen[:)][:D]

Back
Topp