Eget rom

flytter når han ikke våkner om natta lenger, men plager meg ikke at han er inne hos oss[:)]

han sover på rommet mitt endå;) er snart 7 veke gammal=) er koselig med selskap på soverommet om natta synes eg:P og ikkje er eg klar for å flytte han ut endå ;P

har dere alle sånn babycall når de sover på et annet rom? hvor lenge er det nødvendig isåfall? rommet er ved siden av vårt så tenker at jeg hører det om han griner orntli men ikke ellers... vi har han på vårt rom (snart 3mnd og spiser hver 3. time om natten enda) men rommet hans står jo klart og venter.

nå sover han i en kurv som snart er for liten. synes dere jeg skal flytte sengen hans inn til oss, eller han inn i sengen sin på rommet??

Vi har ikke babycall, men dørene åpne.. Og heller ikke store leiligheten da.. Hører hvert et nys ;)

Her får junior sitt eget rom når vi er ferdige med å snekre i huset...sånn i løpet av et års tid håper jeg....han har det helt greit i hjørnet på soverommet vårt....og akk så behagelig når jeg ammer om natta...

vi har babycall, bruker det fortsatt til storebror som er 20 mnd gammel. Vi har veldig god lydisolering her i huset, så vi hører ikke når han våkner, selv om vårt soverom er rett ved siden av hans. 

ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma

ORIGINAL: Sl0th

Her blir det nok ikke med det første.. Får se, stresser ikke med å ordne eget rom. Men jeg gleder meg til å innrede gutterommet ;) Tror det blir når han har sluttet å sove i sprinkelseng :P

oi da må du ha han lenge hos deg hehe

tenkte jeg og!

Her ligger hun hos oss enda, men jeg ser nå at det ikke blir lenge til hun blir flytta på eget rom, for hun sover som regel til 5-6.
Og babycall er ett MUST! Uaktuelt at hun må ræmskrike før vi hører henne....

Hun kommer til å sove på vårt rom til hun slutter med nattpuppen. Kanskje enda lenger også:-) Finnes vel ingen fasit, alle må gjøre det som føles riktig for en selv:-)

Back
Topp