Eget rom

Amaryllis

Elsker forumet
Noen som vet når tid det er normalt å legge bebisen på eget rom? er det noe som sier at en ikke bør gjøre det før den er så og så gammel liksom?? [:)]

og når tid har dere tenkt å legge babyen på eget rom?

mi ligg på eget rom.. tar ho inn t mæ på mårran når ho våkna..

Første mann la vi på eget rom litt før han ble 4 mnd[:)] Men er nok ingen fasit, bare hva du føler deg trygg på[:D]

Lillegutt ska få ligg på samme rom som oss t han e rundt 1 år.

Mine har begge gjort det fra første stund. Det går helt fint det[:D]

Nora fikk eget rom når hun var 1 måned og det var DEILIG for oss begge :) hun våkna når jeg kom inn på rommet og flere ganger om nattan når jeg vrei meg.. jeg våkna av hver minste lyd hun lagde.. og etter hun fikk eget rom sover vi SÅ godt begge 2 ;D har babycall og på denne måten funker det GOD[:D]

Jeg flyttet han i grunnen inn på eget rom for noen dager siden[;)] måtte bare høre hva som var normalt! han vil kun ha mat en gang om natta så da tenkte jeg at det var like så greit å la han ligge alene! holdt på å bli gal av å ikke kunne snakke, lese i det hele tatt ha lys på når vi la oss! og så lå jeg å hørte på alle lydene han lagte i søvne og lurte på om det var i søvne eller om han holdt på å våkne! så er veldig fornøyd til nå[:)]

Hehe.. ditta er så fjernt for meg[:D]

Får ikkje vesla til å ligge i egen seng engang eg!

Her blir det nok ikke med det første.. Får se, stresser ikke med å ordne eget rom. Men jeg gleder meg til å innrede gutterommet ;) Tror det blir når han har sluttet å sove i sprinkelseng :P

Snuppa la vi på rommet sitt når hun var rundt halvåret. Så sent skal vi ikke gjøre det denne gangen.
Men nå er jo hans rom (halve rommet er hans og halve rommet er scrapperommet mitt hihi) fult av bryllupsting og sånn. Så frem til jeg får de tingene litt mer på plass så blir han inne på vårt rom.
Rett og slett bare tiltak å gjøre plass IGJEN på rommet hans, kun derfor han er på vårt rom enda. *ler*

Godt å høre at jeg ikke er alene! var litt redd for at det ikke skulle være det beste for ham, om dere skjønner hva jeg mener! om det skulle være en grunn for at han helst burde sove inne hos oss så og så lenge[:)]

ORIGINAL: Sl0th

Her blir det nok ikke med det første.. Får se, stresser ikke med å ordne eget rom. Men jeg gleder meg til å innrede gutterommet ;) Tror det blir når han har sluttet å sove i sprinkelseng :P

oi da må du ha han lenge hos deg hehe

embrik la vi på eget rom når han var ca et halvt år, theodor flytter vi nok når han slutter å spise om natta

gutten vår flytta inn på rommet sitt når han var 5 mnd , regner med at Julie kommer til å flytte inn på rommet sitt rundt den tiden også[;)]

storebror skulle egentlig flytte til eget rom da han var 1 år gammel, men pga oppussingen fikkk vi det ikke til og han sov hos oss inntil han var 17 mnd gammel. Skulle gjerne har flyttet han ut litt tideligere, men det gikk greit.
Fredriks rom er allerede fredig pusset opp, men han få sove hos oss noen mnd til, flytter han i eget rom når han er mellom 9 og 12 mnd

Her har snuppa sovet på eget rom siden første dag :) Det har gått veldig godt det :) Hadde ikke vært noe bra og hatt henne inne hos oss, da sambo våkner så lett av lyder, og hadde ikke fått sovet så mye i løpet av natta da..

Ammer jo i stua uansett, så må jo ut av senga uansett [8D]  Men nå spiser hun bare 1 gang i løpet av natta, så da er det ikke så mange ganger ut av senga da :)  Men hun får komme inn når hun våkner om morgenen etter sambo har dratt på jobb.. Det er så kos og bare ligge å kose å sove litt før det er tid å stå opp :)

Mi skal få ligge på rommet hos oss i alle fall til hun er 5-6 mnd gammel. Synes det er en trygghet i det, vite at vi hører med en gang hvis det skulle være noe...Dessuten spiser hun flere ganger om natta enda, er da lettvint å bare hente henne bort i senga mi [:)]

Snuppa sover hos meg enda, og kommer til å gjøre det helt til jeg finner en leilighet som har fler en et soverom [;)]
(..og som jeg har råd til å leie... [8|])

Men det funker veldig fint for oss igrunn, hun har sovehjertet til mammaen sin så hun våkner ikke av min romstering og jeg våkner når hun sier ordentlig ifra at hun er lei eller sulten [:)]

Første mann her sov på eget rom fra 4 mnds alder...nr 2 fikk eget rom rundt 5 mnds alder.....tenker at nr 3 får rundt samme tida. Når han ikke spiser om natta lenger[;)]

Back
Topp