Egentlig...

Julita

Forumet er livet
Så har jeg SKIKKELIG mye å gjøre [8|]
Pappa og kompisen hans kommer og henter flyttelasset imorgen!!!! Og jeg har.. riktignok pakka ned et par kasser og poser men stash.. men [8|].. hjelpes...

*knis, kanskje det kanskje [:D]
 men tror jeg har bedre odds for hjelp fra høyere makter enn pappsn og hans 200kgs-amigo stående her og svinge vaskekosten [:D][:D]
trur sikkert jeg kommer til å begynne å stresse gaaanske snart [8|][:D][:D]

Håhå, synes jeg ser trynet til pappa om de kommer og jeg sier: suuurprise [:D] nå er det pakke og vaaaasketid [:D][:D].
Hehe, er bare så overraska over meg selv, for normalt sett ville jeg vært ferdig med ALT som kunne gjøres allerede, men nå er jeg så daff at jeg bare; Neeeeh. Gidderikkeno. Bare sitter og venter på at naboen er ferdig på jobb, for da skulle han stikke innom en tur og drikke kaffe [8|] *late lille gravide mej

Hehe, ja da er det en gang i livet man ikke trenger ta på seg rollen som super-kvinnen [:D]

Tjaaa... Både og egentlig.. Blir godt å komme nært familien igjen da.. Det er jo det beste. Ellers må jeg si at jeg egentlig er storbyjente i hjertet, så det blir litt.. lite igrunn.. Får litt noja av at alle vet alt om alle, og legger nesen sin i alt. Men, that's life antar jeg.
+ at jeg har flere venninner der som har kids, og det har jeg ikke her. Så det er jo også positivt.
Hmm.. alt i alt.. Jeg vet ikke helt jeg [8|][:D] 

mm, det blir koos sånn egentlig [:D]
det som plager meg mest er igrunnen at jeg måtte gi opp studiet her for det hadde jeg skiiiikkelig lyst til å gjøre ferdig, meeeen - sånn er livet, skal komme tilbake når kidsene er myndige og mor er fri og når midtlivskrisen.  *knis

Hvor i fedrelandet er det du hører hjemme? Siden du føler at du flytter fra "storby" til småsted, liksom?
Er fra Malmö, bor i Oslo, kunne ikke tenke meg å flytte tilbake til Østfold hvor jeg vokste opp... *grøsser*

Fauske heter det [:)] Er en time fra Bodø, og det bor omtrent 10.000 i kommunen. Man går seg ikke vill, for å si d sånn [8D]

Ha! Kommunen jeg kommer fra hadde 5000 innbyggere når jeg vokste opp der, er vel nærmere 9000 nå, tror jeg. Har blitt sånn "pendlested", så alle Oslo-folkene som vil ut på landet flytter dit. [8D]
Misunner deg ikke, men er jo hyggelig å flytte tilbake til "nettverket" sitt, da. Dersom du har venninner med barn der osv., så kan jo det være veldig koselig!
På den annen side kan de plutselig virke litt trauste om de bare har sittet hjemme med barn mens du har vært ute og studert, da... [;)]

Hehe, ja livet er ingen spøk på landet [:D]. Får helt noja av å kunne gå tur en formiddag, og ikke møte et eneste menneske At det  er ingen kafeer uten bulgarske danseband, og ikke minst nabokjerringa vår som er stedets selverklærte har-koll-på-allt-frue. Hun kunne bare dratt på ferie et varmt sted altså [:@][:)]
Meeen, blir kos å være nærme pappan til kasper og den lille, mamma og resten av dem da [:D]

Back
Topp