Egentid er....

Huff. Jeg har bare 1, men blir dårlig med egentid her også!

Egentid er ikke eksisterende lenger..

Egentid når jeg er alene med babyen på dagene er når jeg er på do :P Heldigvis er pappaen snill og tar han når han kommer hjem, slik at jeg får dusjet, sovet, gjort noen ærender og lignende!

Egentid her i gården er når vesla er mett sånn at faren kan passe på imens jeg tar en kjapp dusj :P

Egentid er på morningen når lille ikke har stått opp enda og jeg kan spise frokost og dusje og fikse meg for dagen :D

Bra du lo! Jeg ler også ;)
Har også hatt egentid på rema en gang. Ukeshandling uten barn? *rekke opp hånda å rope, meg, meg MEEEG*

Min egentid er når jeg triller tur og har med bikkja og junior sover. En gang lufta jeg bikkja etter mannen kom fra jobb så jeg hadde ikke med junior:p

Min egentid er når eg e på tur med hunden, og nurket ligger i vognen og sover. Når vi da kommer hem, for eg egentid til å stelle meg og dusje.

Egentid er når jeg lukker døren inn til kjøkkenet etter middag for å vaske opp! Og nyter det!

Egentid er når de små har sovna for kvelden, og dermed blir jeg sittende altfor lenge oppe for å strekke egentida mest mulig. Så lenge at minste rekker å våkne igjen, og jeg blir idiotisk trøtt neste dag.
Sist uke hadde jeg egentid da jeg var hos legen. Fikk ligge en halvtime på en benk og slappe av mens legen satte bedøvelse i halsen på meg og skar vekk noen føflekker og lappa det sammen med sting. Fikk til og med ligge litt ekstra etterpå siden jeg ble litt bleik. Ahh, digg! Og forrige dagen lå jeg behagelig tilbakoverlent i minst ti minutter mens tannlegen skrapte tannstein så blodet spruta :D
Kjipern at det er et år til neste tannlegetime, og at det er eviglang ventetid på time hos fastlegen ;)

Egentid er NÅ. Ligger i senga vår alene. Jeg har fått innvilget en powernap ;)

Back
Topp