Egenpleie

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er dere flinke til å stelle med dere selv?
Bruker dere fortsatt sminke, neglelakk osv.? :-)

Og hva er vitkig for dere: håret, sminken eller neglene? Eller alt? ;-)

stelle meg med selv som jeg pleier....

Ja det gjør jeg!.. ..så elsker å dille meg ;)
går ihvertfall ikke på jobb uten sminke.. jobber i butikk :)

Tenkte jeg skulle unne meg ny hårklipp, ny farge på neglene osv. snart!
En liten "spakveld".
Det er jo viktig å føle seg fresh! ;-)

Steller meg ikke noe mer enn vanlig :)
Jeg har aldri likt å stå lenge på badet å dille jeg :p
Mulig det har litt med at jeg ikke har så stort bad......
Men jeg synes at så lenge jeg får på litt mascara og eye-liner og litt blush, så er jeg good to go ;)
Når vi skal på fest eller selskap så kan det hende at jeg tar på meg neglelakk og leppestift. kanskje jeg til og med gidder å gjøre noe ekstra med håret.
Jeg er for rastløs tror jeg til å bruke så mye tid på å dille med meg selv :p

Jeg gjør som jeg pleier, liker å se sånn noenlunde ok ut når jeg skal ut av huset. Det eneste jeg har droppet i det siste er å farge håret, men må vel snart ta den etterveksten snart før de grå hårene blir alt for synlige... :confused:

Steller meg ikke noe mer enn vanlig :)
Jeg har aldri likt å stå lenge på badet å dille jeg :p
Mulig det har litt med at jeg ikke har så stort bad......
Men jeg synes at så lenge jeg får på litt mascara og eye-liner og litt blush, så er jeg good to go ;)
Når vi skal på fest eller selskap så kan det hende at jeg tar på meg neglelakk og leppestift. kanskje jeg til og med gidder å gjøre noe ekstra med håret.
Jeg er for rastløs tror jeg til å bruke så mye tid på å dille med meg selv :p

Betyr det at du gjør det av og til, eller at du vurderer det? Hi hi! ;-)
Jeg er ikke så veldig til å dille jeg heller, men øyesminke og neglelakk gjør jeg.

Tja... Før måtte eg ha mascara og full sminke for å gå ut. Med årene så forstår en jo at en trenger ikke å være så veldig forfengelig ;)
Men liker ikke så godt huden i ansiktet, blir lett rødelig i t-partiet, så eg må ha på meg mineralpudder, og i det siste ar eg prøvd meg på litt blush. Samt eg tar litt eyeliner rundt øynene for å ikke virke trett :P

Neglelakk med farge er uaktuelt, samboer liker ikke :P men bruker blank innimellom :)
Å så er eg ikke så fan av leppestift, men kan bruke gloss med litt farge til fest/selskap.

Å så ståt eg forresten i nesten en time å fikset håret hver dag :P vasker, tørket og retter. Hadde dere sett meg om morningen så hadde dere forstått :P

Ja det gjør jeg :)
Jeg liker ikke å gå ut uten mascara!!Skal til frisøren den 8 februar å det gleder jeg meg til!!!:) Har ikke fått stelt håret siden jeg ble gravid.

Tja... Før måtte eg ha mascara og full sminke for å gå ut. Med årene så forstår en jo at en trenger ikke å være så veldig forfengelig ;)
Men liker ikke så godt huden i ansiktet, blir lett rødelig i t-partiet, så eg må ha på meg mineralpudder, og i det siste ar eg prøvd meg på litt blush. Samt eg tar litt eyeliner rundt øynene for å ikke virke trett :p

Neglelakk med farge er uaktuelt, samboer liker ikke :p men bruker blank innimellom :)
Å så er eg ikke så fan av leppestift, men kan bruke gloss med litt farge til fest/selskap.

Nesten som meg. Bruker heller gloss enn leppestift. Men liker både blanke og fargerike neglelakker da. :-)

Sminker meg med id-foundation og litt blushing,mascara og eyeliner til jobb,og litt tyngre til fest o.l. Håret bruker jeg ikke veldig lang tid på i hverdagen. Neglelakk er jeg litt av og på med, har på nå ;-) Bruker mer lipgloss og farga negler sommer enn vinter,mer lypsyl nå,blir så tørr uten.

Ja det gjør jeg :)
Jeg liker ikke å gå ut uten mascara!!Skal til frisøren den 8 februar å det gleder jeg meg til!!!:) Har ikke fått stelt håret siden jeg ble gravid.

Håper du blir fornøyd med timen din da!
Deilig å skjemme seg bort litt! :-)

Får håpe det!Tror alt blir bedre enn det er nå :p

Jeg bruker generelt veldig liten tid på dette. Fikser håret mitt når jeg skal ut, har et hår som må fikses litt på dessverre, selv om det da ikke ser sånn ut 5 min etterpå. Og ellers bruker jeg mascara stort sett hver dag jeg er på jobb. Ellers steller jeg fint lite med meg selv. Ikke noe flink med verken sminke, neglelakk eller lignende. Farger håret innimellom, men det er visst et halvt år siden sist, det synes. Skal få mannen min til å ta det en dag, har kjøpt hårfarge allerede. :p

Back
Topp