Egenpleie

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Er dere gode på det?
Jeg har noen dager som er skikkelig crap. 
Som i dag hvor jeg har slitt med mye halsbrann og magen føles ekstremt full og høy. 
Dette kommer og går noen dager, så jeg mistenker at det har å gjøre med hvordan mageboeren ligger, for nå ligger han veldig høyt. 
Har bare vært hjemme i hele dag og daffet, noe som egentlig ikke gjør formen noe bedre

Så da storebror var ferdig stelt for kvelden satt jeg på lydbok til han istedet for å lese, og gikk rett på badet selv. 
Da ble det barbering av legger og en lang, deilig hårkur!
Fikser negler og smurte meg godt med fuktighetskrem!
Det var utrolig deilig, og burde definitivt gjøres oftere!

Prøver så ofte jeg kan/gidder! Skjer oftest etter leggetiden til frøkna da ;)

Ganske sløv jeg også på full pleie! Barbering av legger er ett skikkelig tiltak!! Men i kveld tok jeg å farga håret omsider :) på torsdagen hadde jeg en skikkelig dag som du :) Det gjør godt når man er ferdig :) 

Knøttet ligger så langt nede, at jeg knapt merker at jeg er gravid, så det er nokså behagelig å stelle ben og barberer legger;-) Men tenker å bestille meg en time til fotpleier, det hadde vært herlig det:-)

Jeg føler at jeg ikke har gjort noe annet enn å slaske i denne svangerskapet. Følt meg crappy ganske lenge nå. Men det hender jeg tyr til egenpleie når jeg energien tilsier det.

Føler jeg er god på det, men jeg har ikke barn enda da så :p Håper jeg er like flink om et år ;)

jeg hadde utdrikkningslag forrige helg og da spanderte venninnene mine på meg et svangerskapsspa og det var utrolig deilig! anbefaler det til de som har råd til å spandere noe slikt på seg selv. 1,5 time med masasje, kroppsinnpakning med strekkmerkegele, ansiktsbehandling og farging av vipper og bryn! Det var helt fantastisk!

ellers smører jeg mage, rygg, rumpe og lår hver kveld med mandelolje for å forhindre strekkmerker og kløe i huden noe som er veldig behagelig. Og enkelte kvelden får jeg mannen til å massere mandeloljen inn i huden. ...fotbad tar jeg også innimellom, det er deilig etter jobb når beina verker og er hovne, og da er mannen som regel snill å massere føttene mine med fotkrem etterpå. Men nå har jo jeg bare meg å tenke på, så da er det kanskje lettere å ha tid og energi til seg selv! 

fruKnudsen skrev:
Prøver så ofte jeg kan/gidder! Skjer oftest etter leggetiden til frøkna da ;)

Samma her! Siste uke har jeg støpt meg negler, barbert all over(med hjelp fra samboer, ser ingenting "down there" lenger! Tar som regel karbad hver kveld pga bekkenløsninga, ofte er samboer med og! Godt og ha den nærheten sammen  

Back
Topp