Egenpleie. Anbefales

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Jeg er så sliten og trøtt og gløder ikke no i det hele tatt. Poser så store som coop-posene under øya. Guffen, nesten grå hud med røde og betente prikker. Hårveksten har fått gro som den ville. Overalt.

Nå var det nok! Mens pappa, mannen og lillebror driver å river kjøkken så tok jeg med meg tivoliradioen og noen telys på badet.

Skrubbing av kropp, hårfjerning, peeling i ansikt, kuret håret (på huet :-P ), smurt inn i god krem.

I feel like a new human!!

:cool:

Hørtes nydelig ut.
Vel fortjent.
Burde være litt gode med oss selv mye oftere.

Hadde jeg aldri orket... Men hørtes deilig ut :)

Det var enten det eller ut å gå tur. Det bråker sånn når tre menn river, slår, sager og banner :p

Også hadde de opp verandadøren for å kunne kaste ut plank. .. ble kaldt gitt!

Da var egenpleie et bedre alternativ. :D

Det hørtes deilig ut! Tror jeg skal unne meg det i morgen dersom formen tillater det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det hørtes heeelt fantastisk ut!! :) Jeg burde absolutt gjøre det samme, men har blitt med tanken enn så lenge. Får prøve å sette av litt "meg" tid mot helgen :)

Høres fantastisk ut!! Må innrømme selv at kroppen står litt til forfall for tiden... Tiltak å barbere leggene til og med, haha.

deeeilig!! Vi skal på kurs i to dager med jobben på et hotell som har spa. Jeg har bestilt meg full pakke, skrubb og massasje i en hel time, over tusen kr. Jeg var sånn i sist svangerskap og, fotpleie, massasje, frisørtimer i hytt og pine "fordi jeg fortjener det" hihi.. gjør ventetida litt morsommere :)

ja den som hadde orket.. her må jeg ha en god dag for å orke å dusje for nå siste gangen måtte jeg innse at det ble siste gangen jeg kunne ligge på gulvet (dusjkabinett) hår har vokst, ja nærmest formert seg.. klær har heller ikke blitt vasket, og sex er bare et ord jeg kan stave.. gleder meg til jeg kommer meg litt ovenpå igjen.. har et nytt badekar stående (med dusjkabinett oppå og boble, massasjedusj, troperegn, -you nami it) MEN! jeg kan ikke montere det selv pga helsa... (frustrerende for psyken for jeg klarer alt selv når jeg er "frisk") SUKK.. misunnelig..

Deilig! Er så lite som skal til for å føle seg litt fresh :)

Lillylamb, vet akkurat hvordan du har det. Mannen må dusje meg. Når jeg en eller annen gang blir bedre skal jeg virkelig unne meg frisør og masasje. Greit med de hårene som ikke vises. Men øyenbrynene.... uff.

Barberte leggene i da jeg da, de har ikke vært hårfrie siden vi var i Tyrkia i august!!! :O Har forsåvidt heller ikke barbert de siden før jul, det var da jeg kjøpte epilator, men DET gidder jeg ikke nå, dessuten gjør det sååå innmari vondt om det er lenge siden sist!

Lillylamb, vet akkurat hvordan du har det. Mannen må dusje meg. Når jeg en eller annen gang blir bedre skal jeg virkelig unne meg frisør og masasje. Greit med de hårene som ikke vises. Men øyenbrynene.... uff.
øyenbrynene er det første jeg tar når jeg er god, med mindre ungene allerede har sysselsatt meg til det er for sent.. men ja.. det blir rene vår"ånnå" istede for litt luking.. og klesvasken er helt nede i kjelleren :S

Back
Topp