Egenmelding eller sykemelding?

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Er hjemme fra jobb idag pga kvalme.. vært dårlig hele uka og ikke fungert på jobb.. måtte dra hjem til lunsj igår.. burde jeg dra til legen idag å be om sykemelding eller bare bruke egenmelding..? IA bedrift så har 8 dager..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hadde tatt en egenmld om jeg hadde vært frisk i morgen.

TuMmY LoVe

Er hjemme fra jobb idag pga kvalme.. vært dårlig hele uka og ikke fungert på jobb.. måtte dra hjem til lunsj igår.. burde jeg dra til legen idag å be om sykemelding eller bare bruke egenmelding..? IA bedrift så har 8 dager..

Jeg hadde tatt sykemelding. Ettersom hvis det fortsetter så er det vanskelig å få den skrudd tilbake i tid.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Tror jeg ville tatt sykemelding og spart egenmelding til sykdom utenfor graviditeten :-)

Da har jeg fått legetime imorra. Ringte en kollega på jobb for å gi beskjed og klarer jo ikke lyve når hun spurte meg rett ut, så da vet hun det også..

Jeg har vært hjemme i dag, har fri i morgen, men mulig jeg blir hjemme på fredag å. Er virkelig ikke i form om dagen. Jeg kan jo bare bruke egenmeldingsdager, men er det noe fordel å få sykemelding istedet?

Jeg hadde valgt sykemelding.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg har vært hjemme i dag, har fri i morgen, men mulig jeg blir hjemme på fredag å. Er virkelig ikke i form om dagen. Jeg kan jo bare bruke egenmeldingsdager, men er det noe fordel å få sykemelding istedet?

Du bruker ikke opp egenmeldingsdagene dine. Hvis du Har brukt de opp så må du ha sykemelding.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp