Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er prisen på innsett i det offentlige?
Uttak/innsett er 1500,- på riksen i alle fall
Hva er prisen på innsett i det offentlige?
Okei, så hvis jeg må prøve alle 10 blasto fra frys så blir jo det 15k bare på innsett, og brukte 16500 på medisinene så fikk ikke nok på egenanndelen der. Og fått frikort bare på legetimene/ultralydene jeg har tatt ift til dette. Omg nå gikk det opp hvor mye det egentlig koster
Okei, så hvis jeg må prøve alle 10 blasto fra frys så blir jo det 15k bare på innsett, og brukte 16500 på medisinene så fikk ikke nok på egenanndelen der. Og fått frikort bare på legetimene/ultralydene jeg har tatt ift til dette. Omg nå gikk det opp hvor mye det egentlig koster
Neineinei, du betaler 1500,- for uttaket og første innsett. Etter det går det vel på den vanlige egenandelen? Husker faktisk ikke, er så lenge siden frys men ikke 1500,- pr. innsett
Betale bare vanlig time på uttaket, 375 kr men ble totalfrys. Så fikk satt inn idag fra uttaket og det ble 1500 kr. Håper ikke jeg må ut med 1500 kr hver gang hvis det ikke sitter
Neida, det må du ikke da blir det nok bare vanlig takst frem til frikorttaket å så gratis
Ivf uttak, innsett og medisiner går ikke inn på frikortet desverre jeg har hatt 6 forsøk og måttet betale egenandel på alt
Men du kan søke refusjon hos helfo for medisinene, da får du igjen for 3 fullførte forsøk(så lenge det er innsett), alle forsøkene som bli avbrutt før innsett får du også full refusjon for
Redigert: vi kunne også søke om refusjon for kjøring, reise og hotellopphold for hver gang vi måtte reise frem og tilbake
Er du offentlig?Har sendt søknad til helfo men har ikke nådd grensa. Har brukt 16500 kr på medisinene. Alle legetimene har jeg betalt og lagt ut for reise frem og tilbake. Har fått frikort og fått igjen det jeg har betalt for mye.
Lurte mest på om hvis jeg feks ender opp med å måtte bruke alle 10 blastoene og ingen sitter om jeg da må betale 1500 kr for hvert innsett av de. De er alle fra det første og eneste uttaket jeg har hatt. Blir jo forferdelig mye om jeg måtte betale 1500 for hvert innsett av disse om de ikke klamrer seg fast.
Har sendt søknad til helfo men har ikke nådd grensa. Har brukt 16500 kr på medisinene. Alle legetimene har jeg betalt og lagt ut for reise frem og tilbake. Har fått frikort og fått igjen det jeg har betalt for mye.
Lurte mest på om hvis jeg feks ender opp med å måtte bruke alle 10 blastoene og ingen sitter om jeg da må betale 1500 kr for hvert innsett av de. De er alle fra det første og eneste uttaket jeg har hatt. Blir jo forferdelig mye om jeg måtte betale 1500 for hvert innsett av disse om de ikke klamrer seg fast.
Her er st. Olav sin prisliste.Er du offentlig?
FER (frozen embryo transfer, fryst innsett) koster 426 kroner pr innsett
Man betaler 1500 for et IVF/ICSI-forsøk, altså inkludert befruktning, oppfølging OG et innsett.
Jeg har frikort, og tror ikke jeg betalte for uttakene mine hvis jeg ikke husker helt feil..
Har sendt søknad til helfo men har ikke nådd grensa. Har brukt 16500 kr på medisinene. Alle legetimene har jeg betalt og lagt ut for reise frem og tilbake. Har fått frikort og fått igjen det jeg har betalt for mye.
Er du offentlig?
FER (frozen embryo transfer, fryst innsett) koster 426 kroner pr innsett
Man betaler 1500 for et IVF/ICSI-forsøk, altså inkludert befruktning, oppfølging OG et innsett.
Jeg har frikort, og tror ikke jeg betalte for uttakene mine hvis jeg ikke husker helt feil..
Da ser du prislista over herEr offentlig hos st.olavs ja