Brukte ca 10-11000 på hvert forsøk på medisiner, første regningen var vel ofte på 5-7000,- fikk medisinene levert på døra, men vet ikke om det er slik nå (St.Olavs) Også kjøpte jeg resten på sykehusapoteket etter hver kontroll. Hadde tre korte protokoller. Ved lang blir det litt mer, men ofte samme sum som ved kort, men pluss nesespray i noen uker. Usikker på hva nesesprayen koster og det varierer også hvor mye medisin hver person trenger.
Hotell og reise varierte, overnattet ofte før kontrollene og ved uttak. Jeg fikk igjen litt for hver natt på hotell (450,- ca tror jeg) også fikk vi begge igjen for natten før uttak for da var vi begge pasienter.
Vi kjørte bil og fikk igjen for kjøringen.
Hver kontroll kostet 320,- og det går etterhvert på frikort. Det er egenandel på reiser til og fra sykehus som også blir lagt til summen som skal til for å få frikort.
Hadde vel to-tre kontroller hver gang + uttak og innsett.
Etter uttaket får man regning på de 1500,- det gjorde ihvertfall vi. Betaler bare for et forsøk om gangen.
Så det ble litt delt opp og den første regningen til de første medisinene ble ofte betalt en stund før vi skulle starte