Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne var til svar til Niri sitt innlegg.Det skal du ikke gjøre... dersom sykemeldingene er sv.skapsrelatert skal de også være gratis.
Denne var til svar til Niri sitt innlegg.
Jeg henta ny sykemelding en gang i resepsjonen, og hun dama så at den lå under svangerskap og sa at da ble den gratis... Aner ikke om det står noen plasser. Men det er jo også svangerskapsrelatert!Takk for svar!Vet du hvor kan jeg finne dette skriftlig? Jeg spurte nemlig sist jeg var hos legen om det ikke var gratis fordi jeg var gravid, men fikk bare et surt nei tilbake av resepsjonisten. Vanskelig å argumentere mot det
![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk for svar!Vet du hvor kan jeg finne dette skriftlig? Jeg spurte nemlig sist jeg var hos legen om det ikke var gratis fordi jeg var gravid, men fikk bare et surt nei tilbake av resepsjonisten. Vanskelig å argumentere mot det
![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da synes jeg du skal sende inn en klage. Jeg hadde heller ikke første ordentlige kontroll før i uke 10-12, men måtte innom noen ganger før dette fordi jeg kasta opp alt jeg spiste og dermed trengte sykemelding.Jeg er snart 13 uker og har ennå ikke vært på første svangerskapskontroll. Var syk i uke 10, og måtte da betale selvom det viste seg å være svangerskaps-relatert. Fikk inntrykk av at det var fordi jeg ikke hadde vært på den første kontrollen enda og blitt "registrert" som gravid.....