Egen vilje!!!!

Vand

Forumet er livet
Flere som har stabeist i familien??? Som drar buksa NED igjen når mamman nettopp har dratt den opp??? Bare fordi det skal gjøres SELV??? [>:]

Og unger som gråter (les: VRÆÆÆÆLER) hvis mamman ødelegger brødskiven!! (Nok en gang, les; Er snill og skjærer brødskiven i to)

Jadda........... Her er det bare å bite tenna sammen, la henne gjøre det meste selv, men trampe gjennom av og til at det er vi voksne som bestemmer! [8D][:D]

Åja!!! Kjenner meg veldig igjen!!! Har to stabeist her.....

[;)] noen ganger er d slik[;)]

godt å se d er vilje hos de små også[:)]

ORIGINAL: tingeling1

Tålmodighet tålmodighet sistah....................... [8D]

Men i de fleste tilfellene klarer jeg ikke å gjøre annet enn å le!!!! For snakker om verdenskrise hvis mamman deler poteten i to!!!

åja den kjenner jeg også til altså[&:][8D][&o][:D] Og det har tatt spesielt på denne uken siden mor har snudd hele verden opp-ned med den påfinnelsen sin om å begynne i ny jobb![8D]

Gjett en gang a... [>:]

Om jeg åpner porten inn til barnehagen f.eks.. Så må han lokke den for han skal åpne den selv[:@][:@][:@]kok!

ORIGINAL: TauZa

Om jeg åpner porten inn til barnehagen f.eks.. Så må han lokke den for han skal åpne den selv[:@][:@][:@]kok!

Har nettopp ei som jeg løftet ut av badekaret pga mye vann på gulvet............ Som uten å si så mye annet enn: gjøre selv!!!!, så klatret hun oppi badekaret igjen bare for å gå ut selv[>:][8D]

ORIGINAL: tingeling1

HAHAHA!!! Mi er definitivt ikke så ille...[8D][8D][8D]

Prøver å lære henne i si hva som er i veien istedetfor å hyle alt hun klarer...[8D][8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Prøver å lære henne i si hva som er i veien istedetfor å hyle alt hun klarer...[8D][8D]

Det har jeg prøvd å lære Tuva i 4 år.....funker fortsatt ikke helt,..... Tror derfor noen barn blir født mer sta enn andre....

ORIGINAL: *MissMe*

Det gjør vi også, og hun er VELDIG flink til å si hva som er i veien og hva hun mener. Men når hun ikke får viljen sin, så VRÆÆÆÆLER hun! Da må hun fint gå ut i gangen og vræle seg ferdig[8D]

gjett om! Hun er skikkeli dramaqueen.. Hyler og skriker om hun ikke får viljen sin, gjerne i butikken blant folk også... hun har sikkert arvet den viljen fra meg[8D] jeg er ganske sta selv..

I dag var vi og kjøpte joggesko til henne.. Da hun hadde prøvd ett par lilla og hvite, nektet hun ta de av,skrek " de er miiine" .. så da hun skulle prøve noen rosa på neste plass, ble hun illsint fordi hun holdt på å leke i ett lekestativ i butikken, og det passet dårlig og prøve sko[8D] Men hun var veldig fornøyd til slutt og bar handleposen med skoesken selv til bilen[:D][8D]

han er sta.. uten tvil men han er ikke så ille enda[:D]

ååå jaaaa.. ALT skal gjøres selv! En dag skal skiven i to og neste dag skal den være "stor".. Må gjøre alt med forsiktighet og tenke to ganger før man snakker så ikke noe gjøres feil og hun hiver seg rett ned på gulvet og hyyyler [:'(][:'(][&o][8D]

Back
Topp