Egen tråd for fylke?

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
Var inne å snek på Mars 2015, og de har visst egen tråd for hver fylke! Hadde det vært noe? Eller blir det bare en haug med tråder??

Hadde ikke vært så dumt det! Det finnes allerede en Bergen/Hordaland-tråd, og det er greit å snakke med og bli kjent med dem som bor i nærheten :)

Fra mobil.

Det var et forsøk på en Oslo-tråd her, men det blanda seg inn masse Akershusfolk!!:)

Tror jeg hadde blitt ganske ensom i min fylketråd:).Hehe. Kan ikke si jeg har sett noen fra Østfold her.

Høres jo kjekt ut med tanke på kjennskap til nærmiljøet og at en kan møtes osv da:).

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer nok og til å havne utenfor. Bor i vest-agder, men 2t fra Kristiansand. Er fra Rogaland, og er der ofte men ender opp utenfor der og.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hadde blitt kjedelig for de som kanskje ikke er så mange fra samme fylke.. Kan ikke huske å ha sett mange fra Nord-Trøndelag her inne.

-iPhone appen-

Blir nok veldig ensomt i min gruppe og :) Tror ikke vi er så mange fra Vestfold her?

♡ Februar 2015 ♡

Kanskje vi blir positivt overrasket! ;) :P Tror at noen fra hvert fylke må ta initiativ til disse gruppene, så jeg oppretter en for Møre og Romsdal om det ikke finnes en alt.. ;)

Back
Topp