Egen stol?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Har deres små egen lenestol i stua? Vurderer å kjøpe en. Sofaen blir kun brukt til turning og når hun ser på barne tv står hun med ansiktet helt oppi skjermen. Kanskje de sitter roligere i egen stol?

Søstera mi har noen skikkelig fine kurvstoler til barna fra IKEA. Er lenge siden hun kjøpte de, men jeg hadde håpet å finne noe lignende i alle fall. De er akkurat passe store, lett å komme inn og ut av. :)

Vi har stol, hatt der siden jul. Her bruker han den mye.. Men du nå nok regne med litt turning der å;)

Nei, ikke hatt behov for det foreløbig.

Ja, har en som er kjøpt på bruktmarked for 50 kr. Av samme type som de har på ikea og jysk, sånn lenestol.
Hun bruker den til å se på barne-tv og hun får også grøt når hun sitter der av og til. Godt kjøp:)
1cc8d341f0c46afe45701bd16f7886d5

Har en fra Ikea, men han bruker den ikke så mye. Foretrekker å sitte i sofaen med oss :)

Leona har stor lenestol :)svartskinntol :)

Last edited:
Ja vi kjøpte nettopp en sånn hvit liten stol på ikea, sånn lenestol i mini-format. Han elsker å sitte i den :)

Han her har, turner like mye der :P
Har den fra IKEA vi og

Vi fikk hver vår slik fra IKEA meg og mini.. Han bruker den mest til å turne.. Og klatre... Han har null intr for barnetv.. Eller tv generelt...

Vi fikk hver vår slik fra IKEA meg og mini.. Han bruker den mest til å turne.. Og klatre... Han har null intr for barnetv.. Eller tv generelt...

Min har en fra IKEA, han syns den er fin å bære på :p han sitter aldri stille. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har den fra Ikea å der liker han å sitte når han ser barnetv :)

Har en stol stående, men hun foretrekker å sitte i sofaen :)

Back
Topp