ORIGINAL: Fru H
Hehe, dette ble en morsom diskusjon- virkelig noe å hisse seg opp for [8D]
Je har ikke tenkt tanken engang jeg altså, men jeg skjønner På en måte at besteforeldrene tenker tanken. Jeg ser bare pÅ svigermor hvor sårt det er å bo langt unna.. Men vi bruker Skype endel med hun, så får de sett hverandre også, og litt på våre og hennes premisser, ikke i tide og utide og når Teodor har lyst.
Når det er sagt ser vi godt hvor mye mer teknisk han er ift hva vi var da vi var små.
Han elsker å spille på iPod'ene våre. Skyver av tastelåsen og finner "talking tom" selv og begynner å prate med katta på spillet [:D]
Jeg tror forresten også det hadde vært fare for endel nødnummer-ringing om han skulle hatt tilgang på telefon med sim-kort i (forsåvidt holder det jo at det er batteri i), for han er ekstremt opptatt av å ringe brannmann sam og overfallet alle telefonkiosker han kommer over [:-]
Jepp, jepp, du vet aldri når det treffer en nerve.[:D] Eller denne gangen visste jeg det godt, for min første reaksjon på forslaget var også "hahaha, NEI!".
Å ringe brannmann sam hørtes ut som et skummelt ønske ja, den må du nok passe på.
Jeg er veldig usikker på om det går an å ringe nødnummer fra den gamle telefonen Felix har fått til å spille på. I tillegg til at den er uten sim-kort, så har jeg satt den i flymodus. Det står i bruksanvisningen at da kan den ikke ringe eller motta samtaler, men jeg ville likt det bedre om de også presiserte at det inkluderte nødanrop. Ikke akkurat noe jeg kan prøve ut, så jeg bare krysser fingrene.[:-]