Egen konto

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Igår var vi i banken og oppretta egen sparekonto til mini. Han er nå 12 uker :)
Hvor gamle var deres små da de fikk egen sparekonto? :)

Det husker jeg ikke, men mine har ikke konto i sine egne navn. Kontoene står på meg, så jeg har full disp. rett på dem.. Vil ikke at de plutselig skal få tilgang til alt ved 18 årsdagen.

Da hun var 4 uker. Eller det er under mitt navn da, så jeg opprettet en egen sparekonto forbeholdt snuppa i nettbanken :) setter barnetrygden inn der hver mnd

Han fikk sparekonto til dåpen av besteforeldra sine. 4 mnd gammel. :)

De har fått med en gang de har fått navn. Så eldste fikk vel etter ett par uker, mens yngste måtte vente 4 mnd:rolleyes:

Tror han var et par mnd da vi gjorde det :) var mange som ville hjelpe han å spare. Nå er han 10 mnd straks å har vel 20.000 på sparing i bank og fond :D

Par mnd kanskje? Husker ikke helt. Men hun fikk så mye penger at jeg mener hun ikke var mye eldre hvertfall :)

Laget konto så fort navnet var registrert. Ca.én måned gammel. Han er en velholden gutt og har mer på sparekonto enn meg :P

Vi opprettet det like før dåpen på alle, og oppga kontonummeret i invitasjonen og skrev at dersom noen hadde tenkt å gi pengegave hadde det vært fint om det ble satt inn på kontoen

Han fikk i eget navn når han ble ett år og 2 måneder.

Vi opprettet til begge etter dåpen.

Har sparekonto i mitt navn som han hsr hatt siden navnefesten sin (8uker). Har i mitt navn da jeg mener å ha lest noe om negative virkninger ift lånekasse og bsu. Men ikke undersøkt det noe videre. Så mulig jrg opprettet i hans navn etterhvert. Sparer 500 kroner hver mnd.

Begge barna fikk konto rett etter de ble født. Fikk penger i fødselsgave av oldeforeldre. Vi sparer også deler av barnetrygden. Begge kontoene står i mitt navn foreløpig.

Har opprettet sparekonto i mittnavn, slik at han ikke får den når han blir 18 :-) han var vel et par mnd tror jeg ;-)

Back
Topp