Eg tror kansje

Men når ringe en føden egentlig? :p

vente ei tulle 20 Juli ♡
 
Oioi..hvor regelmessige? Det er vel på tide å dra inn når det er fem min mellom hvis det er grei avstand til sykehus.har egentlig ikke peiling på når man ringer inn ved rier;) måtte ringe uansett da vannet gikk sist.hmm..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Når det er ca 5min mellom riene og hver rie varer ca 40sek. De sier og at du ikke trenger å komme inn så lenge du kan snakke deg igjennom en rie, men hadde eg fulgt det rådet hadde eg født hjemme eller i bilen :p

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡
 
Å såpass.. :p for kan snakke gjennom de.. de vare mellom 40-60 sekunder med rundt 5 min mellomrom :p

vente ei tulle 20 Juli ♡
 
Ringte føden og spurte eg og ho sa eg bare kunne være heime så lenge eg føle meg trygg :p
Men kordan ska eg vite om eg ska føle meg trygg :p heheh
Vanskelig dette :p


Vente ei tulle 20 juli <3
 
Så spennende :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥
 
Bor 10 min unna sjukehuset ca :)

vente ei tulle 20 Juli ♡
 
Det kan jo være greit.:) jeg kjente det godt når jeg bare MÅTTE på sykehuset men det kan jo hende du kjenner det annerledes. Jeg var på sykehuset 3 kvarter før fødsel sist..lykke til med innspurten;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Lykke til:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Trym 17. juli 2013
 
Lykke til :)
 
Hadde bare 1.5 cm åpning... så kan ta lang tid dette...

vente ei tulle 20 Juli ♡
 
Hadde bare 1.5 cm åpning... så kan ta lang tid dette...

vente ei tulle 20 Juli ♡
Du får ta deg noen runder opp og ned trapper. Eller om du har en stor treningball, sitte på den og rulle bekkenet. Det skal være veldig godt hjelp på åpningsfasen. Men uansett bedre med bevegelse enn å sitte/ligge helt i ro.
Masse lykke til videre :)
 
Jeg hadde sex 2 timer før riene startet skikkelig. Så her var det tydeligvis det som var det siste lille puffet som skulle til for at det skulle starte :)


Termin 24 juli. Ei lita jente i magen
 
Back
Topp