Eg trekker meg!

Du var kjempeflink i går! Synes jeg så deg og Bodil her hele dagen, hver gang jeg var innom :)

Håper Bombadilla og de andre damene har veid opp for meg og S :) (Krics har jo vært jevnt over en super taster!)

Ja, var jo masse liv her igår, selvom du og S ikke var her :D

ha ha ha. Tenkte det jeg også. Glemme rypa, satt jo her å tastet i hele går hun også. :P
Hele natt og hele uken! Jeg har dårlig samvittighet:(

Ha ha ha.. Dere er så herlige jenter. Har faktisk sykt vondt i skuldrene. Tror jeg må ut og gå litt i dag så jeg får løsnet opp litt og er klar til siste innspurt i kveld. Gleder meg til nedtellingen begynner rett før tolv. Da må vi ha sånn nedtellingstråd. :D

Ha ha ha.. Dere er så herlige jenter. Har faktisk sykt vondt i skuldrene. Tror jeg må ut og gå litt i dag så jeg får løsnet opp litt og er klar til siste innspurt i kveld. Gleder meg til nedtellingen begynner rett før tolv. Da må vi ha sånn nedtellingstråd. :D

Ja, det må vi ha :D
Lurer på når resultatene kommer!

Er det snart på tide?! :D

Jupp. skal lage den nå. :D

Dere er noen aktive damer :D

Back
Topp