Eg trekker meg!

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Ja, gidder ikkje vere med, når dokke ikkje klarer å kjempe likemykje som meg...

Håper dokke taper!!!.

Tulla :):):):)

Eg er klar for kamp;) akkurat no er eg i festlokalet, har fått tak i foundationsom dessverre er ein nyanse brunere enn huda mi, men den lyseste dei hadde igjen uten å grense til gul/grønt :p

:O :O Tror jeg holdt på å dø. Slemma. :P

Satte en støkk i meg der... Nå har vi bålet masse drit og jeg er klar for mer tasting.

Er redan jeg også Bodilmor. Her er mannen dratt på ikea og hatt med seg barna, etterpå skal han trilletur med lillegutt og hunden. Føler meg heldig. :D

Ja, du er heldig.. Her blir det bare eksen og eldstemann som forlater huset, men satser på å få tastet litt allikevell.

Kan godt hjelpe til litt akkurat nå.. Er litt usikker på hvor mye vi må taste for å vinne? Men skriver innlegg jeg altså :)

Alt hjelper. Vi ledet ved forrige opptelling, men har noen gravide jenter hakk i hæl.. :D

Og de gravide jentene er ikke så travle som oss med mobile babyer som trenger mat og bleier o.l.

Nei, og de som er travle har trekt seg. :P

Heeei, ikke lov å lure!

Vi leder fortsatt jenter!

Vi er Super-kali-fragilistisk-ekspi-allidarisk

Vi er Super-kali-fragilistisk-ekspi-allidarisk

Som i, superoptikjempefantafenomenalistisk?

Blir forresten borte litt, ungene forlanger søren klype meg mat i dag og..

Fy faen så kravstore. Her går alle for lut og kaldt vann. :P

Som i, superoptikjempefantafenomenalistisk?

Blir forresten borte litt, ungene forlanger søren klype meg mat i dag og..

Kan ikke de største lagen en grandis selv? :P haha

Dere kan virkelig prioritere ;-) god plan! Burde gjort det samme her.. Frister å droppe eksamenslesingen og heller flytte inn hit :-p

Dere kan virkelig prioritere ;-) god plan! Burde gjort det samme her.. Frister å droppe eksamenslesingen og heller flytte inn hit :p

Haha, her må eksamenslesinge vente :P

Back
Topp