Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei, hei alle sammen. Korleis går det med dere? Er mykje inne på august, men lillemann kan jo fort komme i september også[:D] Og eg er spent siden dere fleste har nå vært på ul?
Hei på du!
Alt her går bare bra.. [:D] Komme fra ultralyd i Tromsø og har sett at alt er bra med den vetle i magen..! Så i august reise eg ner te Husnes for å ha litt ferie før eg komme øve te Stord for å føde i slutten av september.. Viss alt går itte planen då vel og merka.. [:D] Håpe alt går fint med deg og!
klart du er like velkommen her inne som du er i august-klubben, men jeg forstår jo at du har mer tilhørighet til august-gjengen, for der har du vel vært hele tiden. Selv har jeg ikke vært på ul ennå - det skal jeg i morgen tidlig. Gleder meg og gruer meg på en gang... men jeg har på følelsen at alt er bra. Spent på terminen også - ettersom jeg har regnet meg selv frem til en så sent i september er det jo ikke så usannsynlig at jeg blir oktober-mamma, men jeg holder meg her foreløpig...