eg klikker strax av hele nav!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
3 utbet datoer for sykepenger denne mnd, 25,27 og 29,men null sykepenger til emg enda,og de kunne ikke svare på hvorfor,er så utrolig lei av å styre hver mnd for å få pengenen mine!! har vert sm siden mars,leverer sm personlig samme dag som jeg får dem,ogalt bør være i den skjøneste orden,men neida...

sorry,måtte bare få det uuuuut

Nav SUCKS!!!!

ja,allefall når de alldri kan svare på hvorfor,de prøver seg først med at jeg har levert sm for seint,men alltid 14 dager før utbetaling ca,det må da sies å være i god tid... for hver gang jeg ringer har de ikke registert min neste sm. selv om det er gått opptil 3 uker etter innlevering. håper virkelig at jeg ikke må videre på arbeidsavkalringspenger etter feb,for vil jo helelr jobbe og få lønn som vanlig hver mnd,men ser ikek ut som om det kommer til å skje gitt.....

ja,ja,bare å vente til mandag før jeg lager IGJEN. er jo ikek som om man ikek har faste utgifter selv om man er sm.

Har du snakket med legen om å få sykemelding for en lenger periode om gangen? Da slipper du å fly ned på nav hver mnd iallefall[:)]

ORIGINAL: *Becca*

Har du snakket med legen om å få sykemelding for en lenger periode om gangen? Da slipper du å fly ned på nav hver mnd iallefall[:)]

jada,denne mnd varer den fra 10okt til 28nov...så regner jeg med at neste er til i jan en gang.

Jeg anbefaler deg å gå å snakke med en skasbehandler, si ifra at du er misfornøyd. Samtidig så sier du ifra at den som motattar sykemeldingsblanketten må skriver under på at den er mottat (og ja de må skrive et notat om det, om man ber!). Og hadde ikke det skjedd noe så hadde jeg tatt direkte kontakt med Nav forvaltning. Jeg fikk sm penger alltid da jeg skulle[:)].

samme problemet har jeg hvis jeg får en sykm som slutter eller begynner midt i mnd.. derfor har jeg avtale med legen om å få for hele mnd men jeg har kontrollen imellomtiden.. orker ikke det stresset med at de ikke holder orden på papirer ol..
skjønner deg veldig godt

ORIGINAL: charley

Nav SUCKS!!!!

Indeed...

ORIGINAL: LilleBolle!

Jeg anbefaler deg å gå å snakke med en skasbehandler, si ifra at du er misfornøyd. Samtidig så sier du ifra at den som motattar sykemeldingsblanketten må skriver under på at den er mottat (og ja de må skrive et notat om det, om man ber!). Og hadde ikke det skjedd noe så hadde jeg tatt direkte kontakt med Nav forvaltning. Jeg fikk sm penger alltid da jeg skulle[:)].

tro meg,jeg har prøvd å snakke med dem,er helt håpløst,og tilslutt må de la meg snakke med forvaltningen,så da blar i bunken og finner meg frem,så kommer pengene... men er ett ork!!!!! sa klart fra på tlf i dag om at nå er det snart nok,har holdt på sånn her siden jeg ble sm i svangerskapet feb. 2009!!!!! så styr med foredrepenger fra juni til feb i år,da ble jeg igjen sm,og pappan tok over resten av permen,vert styr siden dag 1,helt utrooooolig!!

nå orker jeg bare ikek mer før madnag,får jo ikek pengene i mrg om jeg ringer og maser da uansett.. men hva de utbet datoene er til for,det lurer ejg jommen på,for de funker ikke for meg å følge.

leita du etter helvet på jord, so gå inn på eit nav kontor

ORIGINAL: midnight

leita du etter helvet på jord, so gå inn på eit nav kontor

ja,noe sånt!!!!!!

Back
Topp