Eg kjem inn her eg :)

Håperpå:)

Flørter med forumet
Hei:) eg må vel skrive eit innlegg her en gang, har vert ein flittig sjåer på forumet men ikkje turt å skrive innlegg, da eg e redd for å miste igjenn, Har mista to ganger på under eit halvt år så dette er 3 gangen på under 1 år, så eg klare ikkje å slappe av enda. har vert på 1 ultralyd i uke 7 og skal igjenn neste veke og da e eg i uke 10.
føler det er ein evighet til onsdag men håper dagene går fort. :) håper den lille der inne helde seg godt fast heilt fram til Februar. :) gleder med til å bli kjent med dåkke her inne :)

Velkommen! Håper alt går bra for deg denne gangen!

Velkommen! Håper dette går veien for deg! Vi har en tråd her som heter "Sjanse for at det skal gå bra" som du finner inne på "Våre viktigste tråder", som mange her har syntes har vært betryggende å se på :) Krysser fingrene for deg!

Fra mobil.

Takk ☺ Har vert inn å sett den håper på en frisk liten klump på onsdag, vist alt er bra da skal eg senke skuldrene litt

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Velkommen er du:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Hei!! Så koselig at du blir en del av denne gjengen ♥ krysser alt for timen din ♥

Venter på et lite nurk i februar ♥

Gratulerer og velkommen :) Krysser fingrene for at spira sitter godt denne gangen!! :)

❤️ Februar 2015 ❤️

Back
Topp