EG HATER.....

Linn2010

Flørter med forumet
EDDERKOPPER[:o][:o][:@][:@]

Å d står en i taket :(

Er det noen som vet hva som kan gjøres for å få MINDRE edderkopper i hus?? Bor ved en liten skog og nederste egt.. SÅ kommer en del inn nå som sommeren nærmer seg..! OG i sommer så KRYR d av de! Eg har jo heeeeeeelt FNATT! [&:]

Hehehe.... Skjønner hva du mener [;)] Hårspray er en fin ting mot edderkopper! Den billigsprayen på HM funker best [:D]

HAHA, ja DEN har eg faktisk brukt når eg er aleine :P Hoho, men tenker er det noe eg kan smøre på vinduskarmene å sånnt som gjør at de holler seg vekke ? [8D][8D]

`Åja [:D] Nei det vet jeg ikke [;)]

Skjønner GODT hva du mener!!

Ble innestengt på doen vår i høst engang, den er piiiiiitteliten (ligger da i kjelleren) og når jeg var ferdig å tisse så ser jeg en edderkopp på døra, nesten ved håndtaket.

Sto der i 25 minutter å grein å psyka meg opp for å få til å ta den før jeg kom meg ut derfra.

Til vanlig er det 8 åringen min som tar seg av disse ekle krypene, men han var på overnattingsbesøk så jeg var hjemme aleine...

Edderkopper har jeg sånn fobi mot at jeg nesten har druknet i badekaret i 2002...

MEN, nå prata jeg meg helt bort, og har nå blitt litt kvalm og skjelven bare av å skrive om det.

Har hørt at man kan få tak i en dings som man setter i stikk-kontakten som vistnok skal holde kryp unna, jeg har aldri prøvd den fordi jeg mener jeg leste at også katter reagerer på den, og pusen vår må jo få lov til å være hjemme.

OFF.. FORSTÅR DEG!!!!
Eg søkte på nette nå, MEN d komme jo opp BILDER av desse ekle krypene! Grøss å gruu!!!

kjøp permitrin på felleskjøpet, funker fjell her. den er min redning hver sommer :)
spray rundt hvinduskarme,r dører og der de kommer inn, pluss at du sprayer takrenner og slikt.. alle plass der de kan gjemme seg :) i fjord sommer hadde vi en edderkopp inn hos oss:)

ORIGINAL: MiniGull

Denne jævelen var i min leilighet for noen år siden:

Fysj....[:'(]

He he he he, se det posetive med dem... Tror stakaren er reddere deg en du den... de spiser jo fluer så da har du jo en egen flue smekker som ordner seg selv [:D][:D] Beklager har ikke noen råd å komme med,og kan desverre ikke sette meg inn i sitivasjonen din... for har aldri hatt noe problemer med dem.. ønsker deg lykke til for det er ikke mye godt å være så redd[:o] 

Thanx U ;) hehe, eg klarte fint å ta dem sjøl før, men har bare blitt helt hysterisk nå..! :P
ORIGINAL: McGurk

He he he he, se det posetive med dem... Tror stakaren er reddere deg en du den... de spiser jo fluer så da har du jo en egen flue smekker som ordner seg selv [:D][:D] Beklager har ikke noen råd å komme med,og kan desverre ikke sette meg inn i sitivasjonen din... for har aldri hatt noe problemer med dem.. ønsker deg lykke til for det er ikke mye godt å være så redd[:o] 

jeg liker heller ikke edderkopper[&:][:(][&o]

Edderkopper må være di ekleste skapningene vi har på vår planet!
Jeg så EN edderkopp på mitt rom sommeren 2007, jeg flytta rett inn i stua, og der ble jeg i to mnd!
Gikk bare så vidt inn for å hente tøy, for jeg var redd den skulle komme frem igjen..
Ja, greit di spiser andre småkryp og fluer og diverse, men faen heller!!
Tenk å våkne på mårran med en edderkopp krypende på dyna, på vei mot ansiktet?!?
Off, får helt vondt av å tenke på det!
Så jeg er for utrydding av edderkopper!! [:D]

Jeg hater også edderkopper, de styggeste og ekleste dyra som finnes... æsj

Jeg er også livredd edderkopper... ikke bare edderkopper men alle insekter egentlig, men jeg klarte å lure meg selv til å gjøre dette:

Når eg var liten så holdt eg også en tarantell! De er jo skumle, men eg liker dem " bedre " enn desse ekle HUS edderkoppene!!
ORIGINAL: MiniGull

Jeg er også livredd edderkopper... ikke bare edderkopper men alle insekter egentlig, men jeg klarte å lure meg selv til å gjøre dette:

Jeg også HATER edderkopper!! Fikk et tips en gang om å strø hel pepper i vinduskarmer og ellers der edderkoppene holder til... Hadde ikke hel pepper den gangen, så jeg strødde rundt meg med vanlig pepper[8D]
Edderkoppene forsvant (nesten alle hvertfall), men det kan jo være fordi det var på senhøsten/vinteren[8D]

Ellers er Radar-sprayen god som gull! Spray i vinduet og rundt dører så holder alt av insekt seg borte noen mnd[:D] Bare husk å lufte godt ut når du sprayer[;)]

Back
Topp