eg har vert hos legen,urininfeksjon!!

Helenesmamma

Elsker forumet
har nettopp kommet hjem fra legen.eg har fått meg ein urininfeksjon.det e isje løye då koffer eg har hatt så vondt i ryggen i heila går og i dag!må gå på ein pencelin kur i 5 dager nå.off eg e deppa nå,eg HATE alt som hette tabeletter.men denne pencelinkuren er ikke skadelig for bayen min sa de.
eg for bare tenka at eg blir jo snart friske igjen.[:(][:(][:(]

uff da - god bedring!

Snakket med jordmor om urinveisinfeksjon i dag, og hun fortalte at den hyppigste årsaken til for tidlig fødsel i Norge er urinveisinfeksjon. Jeg spurte om man ikke merket det, men hun sa at det gjorde man ofte ikke når man var gravid, men det var lett å se på urinprøve, og at det også var en god grunn til å levere urinprøve på kontrollene...

Ønsker deg riktig god bedring!!

Håper du blir fort bra igjen nå som du har fått medisiner!!

Ikke kjekt med urinveisinfeksjon... men nå blir det iallefall bedre framover!
Var litt plaget med det samme under første svangerskap, men da merket jeg det selv og
fikk urinen sjekket. For min del gikk det meget raskt fra jeg kjente det bittelittegranne, og bare
noen timer senere klarte jeg omtrent ikke å tisse pga. at det gjorde så vondt.
Så bare vær glad for at det ble oppdaget, og at du nå er på bedringens vei!!!

ja,eg e veldig glad for at det ble oppdaget så fort.føler meeg helt frisk allerede.har 4 dager igjen av kuren.der sto at eg kunne bli kvalm eller få diare,men det har eg heldivis sluppet[:)]

Back
Topp