Eg flytte....

MammatilKevin

Forelsket i forumet
eg flytte.. d går plutselig opp for meg. at ting komme virkelig til å bli forandra.. at den plassen eg har bodd på i 2 år, og som va drømmeleiligheten min faktisk sje e min lenger. å at etter i mårrå så har eg ingenting her å gjøre.. etter alt eg har lagt i maling av rom å inreda, kjøpt inn møbler som passe å som eg like.. at eg faktisk aldri ska sitta i sofaen her å slappa av.. å at eg aldri ska sova i den sengå.

Å d e rett å slett heilt forferdelig, eg har pakka alt i dag å flytta ut., Har någn småting igjen. Siste natta mi i leiligheten(kevin å bf er i kr.sand). Å eg føler meg knust invendig, tårene bare renner.. For alle virke eg så sterk, alle seie dei vett at eg klare meg, for eg e så sterk. å at dei veit at eg kan klare alt..
Men kan eg d?! e eg så sterk så dei tror?! eg ane sje sjøl en gang,.

Eg vil sje gå å legga meg, for eg vett ka så komme, mareritt på mareritt på mareritt.. Har sje hatt ei god natts søvn dei siste ukene.. marerittene er der med engang eg lukke øynene.... eg e så sliten, merke på kroppen at eg trenge ei god nattssøvn, uten mareritt å drit... Har en tendens til å bli syk når eg er sliten...

.... [&o] vet ikke hva jeg skal si. Lykke til, ihvertfall.

Leit å høre[:(] 
gir deg en kjempe klem!

ORIGINAL: Habib Galbiii

Leit å høre[:(] 
gir deg en kjempe klem!

åh kjære tid..det er som om du skrev om meg - jeg knekker sammen i gråt sammen med deg!!

ønsker deg virkelig lykke til og tenk så deilig at du kommer videre i hvert fall og ikke blir stående der alt for lenge!
jeg håper virkelig du finner en ny drømmeleilighet og får det helt fantastisk der sammen med kevin! [:D]
*klemmepå*

Back
Topp