Eg er

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Kvalmfri og eg er ikkje så trøtt lenger

Men har ømme pupper og stikkninger enda, bare glad eg slapp kvalmen og trøttheten no[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Det er godt

Jeg er trøtt og har akkurat nå verdens sureste morgentryne....[&:]

ORIGINAL: FruFruktbar

Det er godt

Jeg er trøtt og har akkurat nå verdens sureste morgentryne....[&:]

Får håpe dagen din blir betre[:)]

ORIGINAL: bet

heldige du!! eg er ikkje der enda [&:] sitt og prøver å motivere meg til å gå løs på en brødskive til frokost...

Lykke til med brødskiva[:)] Eg har vore kvalm sida uke 3 då, det er jo 5uker då[8|][8|][&o]

ORIGINAL: Chumalunga

Så deilig å få en fridag! Håper den har gitt seg for godt!

Eg var kvalmefri i går også  Så eg har no litt håp no[:)][:)]

Så det er du som har sendt kvalmen hit [:'(] Gaaah, sliter maks om dagen.. Og trøtt ja, var jo slik jeg fant ut at jeg var gravid denne gangen også.. Sovnet to ganger på jobben [:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Så det er du som har sendt kvalmen hit [:'(] Gaaah, sliter maks om dagen.. Og trøtt ja, var jo slik jeg fant ut at jeg var gravid denne gangen også.. Sovnet to ganger på jobben [:D]

Har ikkje sendt den kvalmen vidare då, skylte den ned i dassen eg[8D][8D] 

Eg hadde mange symptomer eg også i starten men det var når eg blødde naseblod eg skjønte det[8D][8D][8D]  Kan hende din kvalme er blitt forsterka av varmen??[&o]

Ja, det er lov å håpe at det er varmen som er grunnen [8D] men tror ikke det da jeg var like kvalm begge gangene sist også..

Pløh, den er ikke i do her ihvertfall [:-]

Eg var helt slått ut i starten av uka nemlig, av denne varmen. Var så kvalm at eg måtte spise hele tida. Er forsatt varmt her men kvalmen er borte[:D][:D] Men eg er veldig svimmel til tider[:-][:-]

Jeg tar til takke med alt jeg kan ha av symptomer da [:D] ihvertfall til jeg skal på ul og se om alt er bra 28 juli [:D]

Jeg tar til takke med alt jeg kan ha av symptomer da [:D] ihvertfall til jeg skal på ul og se om alt er bra 28 juli [:D]

Treng du å låne mine ømme og såre pupper?? [8D][8D][8D]

EHHHHH nei takk [:'(] De har jeg selv du.. Og mannen synes det er veldig gøy å knipse meg på vortene [&:]

EHHHHH nei takk [:'(] De har jeg selv du.. Og mannen synes det er veldig gøy å knipse meg på vortene [&:]

AU! Da hadde jeg blitt forbanna[:@]

Mannen min vet heldigvis bedre[:D]

Men han har bare begynt å kalle meg Fru Hormonella da, det er vel i bunn og grunn ikke det spor bedre...

Mannen min og eg susse kvarandre god natt og sovner, har ikkje hatt samleie sida me lagde ungen[8D][8D][8D]   Andre som har mista lysta forresten??

Eg syns ikkje puppene er plagsom, greit å ha litt symptomer[:)]

Mannen min får ikke sex før jeg er 12 uker på vei.. Tar absolutt ingen sjanser.. [:D]

Mannen min får ikke sex før jeg er 12 uker på vei.. Tar absolutt ingen sjanser.. [:D]

Det kan eg skjøna. Eg gjer det ikkje med vilje, eg orker ikkje bare. Men han forstår meg og det gjer vel din også? [:)]

ORIGINAL: Svartengel

Det kan eg skjøna. Eg gjer det ikkje med vilje, eg orker ikkje bare. Men han forstår meg og det gjer vel din også? [:)]
Ja, det gjør han.. Han skjønner meg veldig godt [:)] Men så er det jo det at jeg da må kose med han da.. [:D][:D] Og det er ganske bæsj når man selv blir opphisset.. Tihi..

ORIGINAL: Svartengel

Ja, det gjør han.. Han skjønner meg veldig godt [:)] Men så er det jo det at jeg da må kose med han da.. [:D][:D] Og det er ganske bæsj når man selv blir opphisset.. Tihi..

Bare send lysta di til meg då[8D][8D][8D] Han kan jo kosa med deg og, uten at han er inni deg? [:)]

Det kan han, men vil ikke få orgasme heller [:D] Hehe, jeg er rar om dagen, men alt som kan risikere en sa holder jeg meg unna [8D]

Sender deg all lysten jeg har [:D]

Det kan han, men vil ikke få orgasme heller [:D] Hehe, jeg er rar om dagen, men alt som kan risikere en sa holder jeg meg unna [8D]

Sender deg all lysten jeg har [:D]

Blir vel voldtatt han då, når du når 12uker[8D][8D][8D]   Tusen takk for lysta, kanskje typen får seg noko etter flyttinga 20juli då[8D][8D][8D]

Back
Topp