Eg er så GLAD!!!

rosarose

Gift med forumet
Var på min skikkelig ul nå og alt var perfekt, og fremdeles en gutt[:D] Vi snakket mye og eg ble veldig beroliget angående blødninger eg har hatt, mulighet for for tidlig fødsel denne gang, OG han sa at det var heilt UFARLIG for meg å ta medisinen min!!! Eg kan ikkje beskrive hvilke håp han har gitt meg nå! Eg har vært hos lege og håper han er enig med hans avgjørelse siden han sa i går at eg skulle spørre gyn lege om hans erfaringer. 

Og en takk til dere her inne som har vært så snille å svare på mine klageinnlegg og gitt meg råd og trøst på mine værste dager! Så nå er det bare å krysse fingrene !!

Virkelig godt å høre[:)]

Å, så deilig at du kan ta medisinen din[:)]

Flotte greier [:D]

Det høres jo ut som gode nyheter [:)] Godt du kan nyte svangerskapet framover og slipper å være dårlig. 

Åååå så deilig og høre, både med baby og at medisinene dine er greie og ta i svangerskapet [:)]
Kan jeg spøre hva du står på? Jeg står på Zantac og Nexium, håper de også er godkjent.

ORIGINAL: 1ny1påvei

Åååå så deilig og høre, både med baby og at medisinene dine er greie og ta i svangerskapet [:)]
Kan jeg spøre hva du står på? Jeg står på Zantac og Nexium, håper de også er godkjent.

Hei, eg begynte med zantac for noen uker siden og får ta 2 til dagen, men det er nexium som legen har nektet meg nå. Eg valgte selv å ikkje ta i begynnelsen på grunn av legens anbefalinger, men nå har eg så smerter at eg virkelig er nødt. Nexium skal vistnok være i klasse b over medisin og skal kunne taes når en trenger det til vanlig. Så nå håper eg for alt i verden  at legen gir meg resept i morgen!

Back
Topp