Eg er så dum!

rosarose

Gift med forumet
Nå har vist ryktene allerede begynt å komme her eg bur, og grunnene til det er at noen har lest innleggene mine og da funnet ut at det er vist veldig kjekt å fortelle verden at KariAlana er gravid[:(] Ikkje misforstå eg er jo glad for det, trudde bare ikkje at noen skulle ta ifra meg gleden å få si det selv. Dette skjedde sist gang er var gravid og! Eg skjønner bare ikkje kven det er som har gjort det[&o]

Uff,stakkars deg[&:] En av de kjekkeste tingene i graviditeten er jo å fortelle det til verden selv.
Skikkelig dårlig gjort av den som har tatt fra deg æren av å fortelle det til alle[:@][:@][:@]
Stooor trøsteklem fra meg[:)]

Så kjipt da!!

Glad jeg ikke har noe her inne som kan vise hvem jeg er, vil være anonym![:)]

Uff så kjedelig da!! Men ett tips er jo å velge ett litt annet nick da[:D] Om du heter det du kaller deg er det ikke så vanskelig å gjette hvem du er...

Jeg er enig med dei andre det er dårlig gjort at noen forteller det videre.  Det går an å holde munnen lukket.  For det er no utrolig gøy å se reaksjonen på folk når du forteller dem at du er gravid..[:D]    Lykke til videre..

Heisann!

Helt enig med at det er ufattelig dårlig gjort å fortelle det til andre! Håper den personen har god samvittighet.. [:@]
Fortalte det selv til et par stykker på jobben, og skulle fortelle det til avdelingsleder selv i dag.. men avd-leder visste det.. sukk.. følte meg faktisk veldig dum! [&:]
Jeg holder identiteten min veldig for meg selv, kun en vet hvem jeg virkelig er her inne. Men hun har hemmelighet for seg selv, så hun forstår nok. [;)]

Ja skjønner det er min feil siden eg har navnet mitt som nick, bare det at det har gått så bra i over 1 år så trudde liksom ikkje at noe skulle koble det nå[:)] Det viktigste er at spiren holder seg der slik at folk ikkje får enda meir å snakke om!

Back
Topp