eg e sooo dum *lang*oppdatert

MammaTilEmilie

Gift med forumet
har heldigvis ordnet seg.. vi har sendt mange meldinger att og frem og virker som det har ordnet seg men han virker små irritert endå for eg ha løyet for han så blir spennande og se om eg får gratulasjons melding me han imorra eller hva

og idag har noen tydeligvis sagt til han at eg røyker..
eg er åleine me henne 5 dager i uka og da er det veldig godt me en røyk for å få totalt avslapping..
Eg la kortene på bordet til han og beklaget meg og skrev att eg ikke orket og lage mer styr enn nødvendig og nå har han ikke svart på en eneste melding og avviser meg når eg prøver og ringe han..

eg har bursdag i morra så dette blir jo virkelig en gøy bursdag.:(
eg har følt i de siste att han har mistet følelsene for meg, ringer hverandre hver kveld og prater en halv time til en time og når vi skal legge på går samtalen sånn..
Eg.. Natta elsker deg..
han.. Ja natta..
eg: ELSKER DEG..
han.. jada elsker deg og hade.

Ka skal eg gjøre? noen som har noen råd? :'(
eg elska han over alt men i og med eg tar 1-2 røyk om dagen etter knøttet har lagt seg tenkte eg bare att det vart mer styr om eg sa det enn ikke... dumme dumme meg!
såååå lei meg nå

Barnslig spør du meg...han bestemmer vell ikke over deg??[8|]

ORIGINAL: *p!nk smile*

nei er vel det att eg har holdt det skjult for han vil eg tro
men han er litt kontroll friik då :(
huff.. eg vet ikke hva eg ska gjøøre.. vil jo ikke miste han heller

om man må lyge om noe sånnt er det jo kansje noe i forholdet som skurrer litt[8|]
håper du får en fin bursdag fordiii da[:)]

ORIGINAL: MammaTilEmilie

Mister du ham pga det...så er han ikke noe å samle på vil jeg tro[:D]

dumper han deg over røyk så er det noe som  ikke stemmer med han![>:]

ORIGINAL: maryjoleen

om man må lyge om noe sånnt er det jo kansje noe i forholdet som skurrer litt[8|]
håper du får en fin bursdag fordiii da[:)]

forholdet er sterkt men han mener det er enkelt og slutte og røyke siden han aldri har røykt før og eg sluttet når eg vart gravid men så begynte eg igjen smått etterpå og røyker mellom 1-3 sigaretter og da syns eg bare ikke det er verdt att han blei sur for eg hadde begynt igjen men ser nå eg skulle sagt det som det var fra begynnelsen

ORIGINAL: |Toadette|

btw: du får komme til meg så skal vi kose oss å få tankene dine en annn plass =)[:D]
( bor i sogn og fjordane) [;)]

hvor i sogn og fjordane? ;)

tenkte det samme.....
Sambo lovte å slutte da jeg ble gravid... og sluttet, men begynte å røyke i smug når han var ute og ba folk ikke si til meg at han røyka og sånn. Og jeg tok han på fersken. Og jeg gidder jo ikke ta spesiellt på vei for dette selv om han gikk bak ryggen min ang dette... bagatell i min bok.
Utover det, hadde Toadette noen gode råd litt lenger opp i tråden.

jeg ville følt meg lurt og blitt ekstremt skuffa hvis kjæresten min hadde smugrøykt for meg. ærlighet er det som er bærebjelka i et forhold, dermed ville det vært et stort svik for meg hvis han løy eller holdt ting skjult for meg.

så jeg forstår han godt

ja eg skjønna det du skriver men eg røyker jo tross alt ikke fast men eg skjønner han det gjør eg

ja eg skjønna det du skriver men eg røyker jo tross alt ikke fast men eg skjønner han det gjør eg

men du har fortsatt holdt ting skjult for han, uavhengig av hvor ofte [;)] kan bare snakke for meg og hvordan jeg ser på sånt da..
håper du får en fin bursdag likevel [:)]

btw: du får komme til meg så skal vi kose oss å få tankene dine en annn plass =)[:D]

Jeg skjønner at han er rar vis han er fra Årdal(?)........ [:-][:D]

ORIGINAL: *Mama*

dumper han deg over røyk så er det noe som  ikke stemmer med han![>:]

......det som slår meg er; fjortisoppførsel fra hans side.............. [8|]

fra førde :P

hvis å nekte deg to røyk til dagen gjør at han flipper helt, hva blir det neste.. er ikke langt mellom psykisk terror og vold.. for å sette det på spissen altså. han er sikkert en grei fyr, men blir driiiitmistenksom når han flipper på en så liten ting (hadde det vært hasj hadde jeg klart skjønt det.. eller om du røyka heeele dagen inne foran ungen..)

fra førde :P

etter erfaring så er de ikke helt go der heller... [:D][:D][:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

hvis å nekte deg to røyk til dagen gjør at han flipper helt, hva blir det neste.. er ikke langt mellom psykisk terror og vold.. for å sette det på spissen altså. han er sikkert en grei fyr, men blir driiiitmistenksom når han flipper på en så liten ting (hadde det vært hasj hadde jeg klart skjønt det.. eller om du røyka heeele dagen inne foran ungen..)

røyker ikke foran henne i det heile tatt..
er hu våken gir eg hu fra meg til noen andre og eg går ut og røyker..
på kvelden når ho sover røyker vi under kjøkkenviften og ho sover i andre etasje me alle dører igjne

hehe.. jaja.. ordner seg for snille jenter[:)]

Gratulerer me jente forresten.. så dere på eid for litt siden.. nydeli gull du har[:)]

Back
Topp