MammaTilEmilie
Gift med forumet
har heldigvis ordnet seg.. vi har sendt mange meldinger att og frem og virker som det har ordnet seg men han virker små irritert endå for eg ha løyet for han så blir spennande og se om eg får gratulasjons melding me han imorra eller hva
og idag har noen tydeligvis sagt til han at eg røyker..
eg er åleine me henne 5 dager i uka og da er det veldig godt me en røyk for å få totalt avslapping..
Eg la kortene på bordet til han og beklaget meg og skrev att eg ikke orket og lage mer styr enn nødvendig og nå har han ikke svart på en eneste melding og avviser meg når eg prøver og ringe han..
eg har bursdag i morra så dette blir jo virkelig en gøy bursdag.:(
eg har følt i de siste att han har mistet følelsene for meg, ringer hverandre hver kveld og prater en halv time til en time og når vi skal legge på går samtalen sånn..
Eg.. Natta elsker deg..
han.. Ja natta..
eg: ELSKER DEG..
han.. jada elsker deg og hade.
Ka skal eg gjøre? noen som har noen råd? :'(
eg elska han over alt men i og med eg tar 1-2 røyk om dagen etter knøttet har lagt seg tenkte eg bare att det vart mer styr om eg sa det enn ikke... dumme dumme meg!
såååå lei meg nå
og idag har noen tydeligvis sagt til han at eg røyker..
eg er åleine me henne 5 dager i uka og da er det veldig godt me en røyk for å få totalt avslapping..
Eg la kortene på bordet til han og beklaget meg og skrev att eg ikke orket og lage mer styr enn nødvendig og nå har han ikke svart på en eneste melding og avviser meg når eg prøver og ringe han..
eg har bursdag i morra så dette blir jo virkelig en gøy bursdag.:(
eg har følt i de siste att han har mistet følelsene for meg, ringer hverandre hver kveld og prater en halv time til en time og når vi skal legge på går samtalen sånn..
Eg.. Natta elsker deg..
han.. Ja natta..
eg: ELSKER DEG..
han.. jada elsker deg og hade.
Ka skal eg gjøre? noen som har noen råd? :'(
eg elska han over alt men i og med eg tar 1-2 røyk om dagen etter knøttet har lagt seg tenkte eg bare att det vart mer styr om eg sa det enn ikke... dumme dumme meg!
såååå lei meg nå