Hoppande teltplugg
Forumet er livet
Men berre om små ubetydelige ting.. for lenge siden drømte eg at eg møtte nåken kjente på Rema å sto å snakka om ongane våre å sånt(detta va vel rett før eg blei gravide me Carina), åsså såg eg mot utgangen(i drømmen) å der såg eg og svigerfar, å ein fyr i kvit t-skjorta me grønt mønster.
Igår skjedde nett da.
SÅ, rett før våren 06, så drømte eg at me a på bttur me ei fiine strand me benkar å sånt å bada å grilla å greier.. Sommaren 06 VA me på den strando!..
Eg veit eg får sånne "ååååh.. Trur eg ooog.. Innbilt synskheeet!!" å sånt no, men da e faktisk sant! Eg har snakka me sambo om da fleire gonger, så berre spør han! å Diverse venninner så plutselig får høra "DETTA har eg drømt!" midt i ein samtale..[8D]
Åååh.. Koffer kan eg ikkje drømma om betydelige ting i stadenfor då??[8D]
Igår skjedde nett da.
SÅ, rett før våren 06, så drømte eg at me a på bttur me ei fiine strand me benkar å sånt å bada å grilla å greier.. Sommaren 06 VA me på den strando!..
Eg veit eg får sånne "ååååh.. Trur eg ooog.. Innbilt synskheeet!!" å sånt no, men da e faktisk sant! Eg har snakka me sambo om da fleire gonger, så berre spør han! å Diverse venninner så plutselig får høra "DETTA har eg drømt!" midt i ein samtale..[8D]
Åååh.. Koffer kan eg ikkje drømma om betydelige ting i stadenfor då??[8D]