EG blir

ORIGINAL: Skorpion77

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: Svartengel

Er aldri fred og få gitt[&o][&o][&o][&o][&o]

sukk

Men gjerne tips til kur altso, fyr løs jenter[8|]

Ja, altså, du kan jo låne alle mine unger en uke... Inkludert både barnehage- og skolehenting og levering, lekser i timevis hver dag, fotballtreninger ca fire ganger i uken, samt cuper i helgene (med baby på slep), diverse sykdom med ujevne mellomrom og med tilhørende klesvask (ca 4 maskiner daglig med tørking, bretting...), sosiale "happenings", bursdagselskaper både her og der, ja og så må du jo gå i full jobb samtidig.

Eller enda bedre: lån mine fire tantebarn - verdens beste prevansjon!

Søster mi har 3 barn, eg ser det travelt og krever masse. Men hun er lykkelig og har det kjempebra.... Og ville aldri i verden byttet bort dei barna. Og det ser eg, kvar gang eg er der, rart eg vil ha fleire? Eg har så masse kjærlighet å gi jo[:-][:-]

Meeeen, ehm jeg tilhører jo feb jeg da.. Bare at Emma kom litt tidelig:/ Men okay, skal ikke spør igjen jeg:(

ORIGINAL: hanneamadea

Meeeen, ehm jeg tilhører jo feb jeg da.. Bare at Emma kom litt tidelig:/ Men okay, skal ikke spør igjen jeg:(

Du er like velkommen som alle andre. [:)] Send en PM til Pisces10, så kan hun hjelpe deg ang. det hemmelige forumet.

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Du er like velkommen som alle andre. [:)] Send en PM til Pisces10, så kan hun hjelpe deg ang. det hemmelige forumet.

Ja, velkommen e du. :)

ORIGINAL: BelleHelene

*knis*

Jeg deler ikke samme tanken[:-]

Unnskyld frøken, eg kjente ikkje igjen nicket berre[:-][:-][:-] Var ikkje meininga.

Back
Topp