Eg blir AAAAALDRI mett!!!!

¤Ida

Gift med forumet
særiøst...eg spis og spis og spis...eg blir ikkje mett[&:]
i dag så har eg spist 1 knekkebrød til frokost, så littegrann potetgullrester[8D] å nå er jeg på mitt 3 knekkebrød igjenn!
jeg som vanligvis aldri er sulten før til lunj...

syns ikke det var så mye med 3 knekkebrød til klokken ett jeg da..
Når sto du opp forresten?

Jeg også, er konstant sulten!! Men har ikke matlyst [:'(] Men jeg spiser likevel da, og rett etterpå er jeg like sulten! [8|]

syns ikke 3 knekkebrød og potetgull er å spise mye før lunsj:) he he.. da har jeg allerde spist 4 brødskiver og tatt en kaffe og spist ett par kjeks osv. hehe.. men så stod jeg opp kl 6 også da:) ikke mye mat i knekkebrød eller forresten. 2 knekkebrød er det samme som ei brødskive..SÅ unn deg så mange knekkebrød du vil schnuppa.

ORIGINAL: ubeleilig

syns ikke 3 knekkebrød og potetgull er å spise mye før lunsj:) he he.. da har jeg allerde spist 4 brødskiver og tatt en kaffe og spist ett par kjeks osv. hehe.. men så stod jeg opp kl 6 også da:) ikke mye mat i knekkebrød eller forresten. 2 knekkebrød er det samme som ei brødskive..SÅ unn deg så mange knekkebrød du vil schnuppa.

sign den... spis med god samvittighet du...3 knekkebrød er jo bare et måltid[:)]

ORIGINAL: kari80

ORIGINAL: ubeleilig

sign den... spis med god samvittighet du...3 knekkebrød er jo bare et måltid[:)]

[:D][:D]

Det var ikke rare mengden nei [;)] Men skjønner hva du mener. Må spise et eller annet hele tiden jeg. Mest for å unnslippe kvalmen noen minutter [:'(] 

hehe, jeg er helt motsatt jeg da[8D] Jeg føler meg skikkelig stappa hele tiden, og blir veldig fort mett..

Back
Topp