Eg blør...

Prinsessi

Blir kjent med forumet
Tok meg ein tur på do for eg måtte kaste opp.. Å kasta opp litt å kjente når eg holdt på å brekka meg at d va noe som kom, så satt eg meg på do å då va der komt ein store blod klatt i truså:-( Ska detta gå galt ijenn:-( såg et bankende hjerte på mandag..:-( mn nå har jo legen stengt i helga, er d noen eg kan ringe eller er det noen mulighet for å sjekke før mandag?? :-(

Legevakta! Huff så skremmende! Vi får satse på at det var et blodkar som sprakk i det du tok i! Mange som har blødninger gjennom et svangerskap..! Men ville fått det sjekka ut!

Så kjedelig.. Håper virkelig det er en ufarlig blødning, men vet at det er en stor påkjenning for deg..
Sist jeg mistet begynte jeg å blø fredagskveld. Ringte legevakta som fikk ordnet time til UL på sykehuset neste morgen.. Så jeg ville ringt og hørt med dem..
Bare pass på at du får time, du skal slippe å gå å engste deg! De skal ta vare på gravide..

Sender deg en varm klem! 

Håper du får ordnet med en time!
krysser fingrene for deg :)

Du kan ta kontakt med enten føde klinikken eller legevakten. Siden du er så kort på vei så er det ikke sikkert at de vil ta deg inn, desverre. Har desverre hørt om flere som er under 10uker på vei at man må vente å ta kontakt med fastlegen. Men vent til i morgen. Kan jo være at blødningen stopper. LYKKE LYKKE TIL! Krysser alt jeg har for dere!

Nå bjunne d å jere vont o.. Eg svette å fryse om ein an.. Har ikje stor tru på at detta går bra... Komme te å bli ei longe nått..

Uff, får håpe at det går bra<3 klem

Huff høres ikke bra ut,hadde ringt legevakta med en gang jeg.

Jeg har blødd til og fra i 12-13dager,det har kommet alt fra brunt utflod til friskt blod..Har gått fint med meg-Masse lykke til,krysser fingrene for deg:)

Blør enndå siden fredag... Men eg spyr o ennå, så eg vettkje om d e et bra tegn? Mn ringte til legen i dag å kontordamå sa at d va ikje så møkje de konne gjer for hcg en så eg tok for 2 veker si viste jo stigning (kan ikje d forandra seg??) å for siste legesjekk så virket alt normalt... Men eg sko til legen på fredag men fekk forskjøve den te i mårå.. Mn eg føle jo mær eg spyr å brekke meg jo mør blør eg... Kan d ha et sammenheng??

Be om å få en ny hcg måling eller henvisning til ul!!

Er du virkelig bekymret for at du kanskje har mistet ville jeg krevd en UL.. Hcg målinger er vanskelige å tolke og selv om en har stigning en ikke det ensbetydende med at det er liv. Jeg hadde symptomer på graviditet lenge etter jeg egentlig mistet pluss at hcg steg. 
Men det betyr ikke at det trenger å være noe galt heller!
Kjenn etter på kroppen din, det er du som kjenner den best av alle!
Krysser fingrene for at alt er som det skal:-)

Back
Topp