eg berre lurte på..

anneha

Glad i forumet
Kva informasjon har de fått i forbindelse med at dei små startar i barnehage.. Fekk det nokre opplysningar om korleis ting fungerte på førehand, kven som var kontaktperson, kva som er lurt å ta med til barna o.l?
Eller fekk det vite slikt når de kom til barnehagen?

noken som har nokre tips til kva som er lurt å tenke på, erfaringar o.l?

Jobber i barnehage og kan i hvert fall si at den store frustrasjonen for oss som jobber i barnehage, er mangel på merking av tøyet til barna[;)]
Det er jo vanlig at dere får litt informasjon på forhånd, bl.annet hvem som skal være kontaktperson, hvordan innkjøring foregår osv.
Informasjon om ting og tang ellers er ofte sånn dere får i løpet av innkjøringsdagene

Vi sender ut skriv med kontakt person og annen nyttig informasjon
rett før barnet skal begynne. Når det kommer får de en perm med
årsplan, telefon nr, og div skjema..

Å ja, det er lurt å merke ALT av tøy[;)]

det med merking av tøy er eg veldig klar over(har jobba litt i barnehage[;)]), men det var det med informasjon eg syns var så rart for vi har ikkje fått noke informasjon i det heile. Berre korti vi skal kome i barnehagen og dato. That`s it! Eg syns for å vere heilt ærleg at det er litt lite for min del, så eg lurte på om det var vanleg praksis andre plassar òg..

ORIGINAL: anneha

det med merking av tøy er eg veldig klar over(har jobba litt i barnehage[;)]), men det var det med informasjon eg syns var så rart for vi har ikkje fått noke informasjon i det heile. Berre korti vi skal kome i barnehagen og dato. That`s it! Eg syns for å vere heilt ærleg at det er litt lite for min del, så eg lurte på om det var vanleg praksis andre plassar òg..

Fikk ikkje stort mye me heller. Har skjønt at de ulike bhg oppererer veldig forskjellig ang dette. Vi fikk vite hvilken avd han skal gå på, tidspunkt for første dag og kontaktperson, thats it!!!

Og første dag er i morgen [:)]

Back
Topp