Efter fødseln

Fridis

Andre møte med forumet
Hur lång tid tar det innan man ser "normal"ut dærnere igen??? Såret har grodd men inuti ser det inte ut som førut...någon som vet???

Tenker du på selve utseende der nede? Noen forandrer seg ikke noe særlig,mens andre forandrer seg veldig[:D]Min begynte å ligne seg selv etter en ukes tid.Jeg var så glad når jeg kjente den igjen[;)]Andre jeg kjenner, har det tatt opptil ett par månder.Noen får jo aldri tilbake det samme utseende.Så du får bare være litt tålmodig,så blir den nok pen igjen skal du se[:D]

jag ska kanske bara ha lite tålamod med andra ord[:D]
ær det undersøkning av både mig och bebisen vid 6 veckors kontrollen??

Ja, det er vanlig å sjekke seg etter ca 6 uker[:)]Men du må huske å bestille en tid selv, for du får ingen innkalling! Jeg sjekket meg etter ca.10 uker.Jeg hadde blødninger helt fram til da.Derfor ville jeg vente med å sjekke meg.Så du bestemmer selv![;)]

jag bløder lite fortfarande men det ær inte mycket, så jag hoppas att det slutar snart.
har fått tid av sjuksystern som var på hemmabesøk,men det var før min lilla Vår antar jag...hon sa något om legen också,men jag kommer inte ihåg vad det var[&:]

Du har vel kanskje en gynokolog du går hoss? Da er det bare å ringe å bestille tid hoss han/hun.Si at du skal ha en kontroll etter fødselen.De vet jo da hva de skal sjekke[;)]

Det pleier å være slik at en er noenlunde normal der nede når 6 uker er gått...
Men det er jo individuelt,noen er bra tidligere og noen litt senere.
6 uker kontrollen er bare å bestille hos den legen/gynekologen du selv ønsker,dette går under svangerskapet og er gratis![;)]

Back
Topp