effektiv :)

inLove

Elsker forumet
endelig fått ut fingeren å bestillt takkekort..både nyfødt & dåp så nå kommer dei om ett par dager[:D] får bare håpe at jeg får makket meg til å levert dem ut da..bryllupstakkekorta lå her i ett halvt år før folk fikk dem.trur faktisk noen ligge her enda,og det er 2 år siden nå i mai vi giftet oss[;)]

kjenner til TTT (TINGTARTID) HEHE

ORIGINAL: kristinpia84

Takker, nå minte du meg på at jeg må lage/bestille jeg også:)

[:D][:D]

Her o e d TTT

har faktisk bestillt takkekort i dag. men får de vel ikkje før etter påske. så håpe dei ikkje blir liggandes så lenge før eg får fingen ut å levera dei. hehehehe.

men nå e d straks påske. jippi!!!!!!!!!!!!!!! sambo ska ha fri[:D] ska bli fint[:)] kan d bli bedre[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: kristinpia84

Takker, nå minte du meg på at jeg må lage/bestille jeg også:)

[:D][:D]

jeg betalte 10 kr ekstra så får jeg dei innen 3 dager[:)][:)]greit å få gitt vekk til påske[:)]håper jeg da..hvis jeg ikke legger dem i en skuff[8D]
ORIGINAL: karmøy

Her o e d TTT

har faktisk bestillt takkekort i dag. men får de vel ikkje før etter påske. så håpe dei ikkje blir liggandes så lenge før eg får fingen ut å levera dei. hehehehe.

men nå e d straks påske. jippi!!!!!!!!!!!!!!! sambo ska ha fri[:D] ska bli fint[:)] kan d bli bedre[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp