Effektiv romjul

Frøken firkløver

Forumet er livet
Fått gjort mye denne juleferien, så langt i alle fall... Godfølelse [:D] [:D] [:D]

For å begynne med det minst viktige: Har laget to pepperkakehus i dag, som ungene skal få pynte hvert sitt av i morgen,
i morgen skal vi også bestemme og bestille vinduer til huset vi skal bygge, og så skal jeg prøve brudekjoler [:D] [:D] [:D]
Har forresten også fått shoppa litt bordpynt til bryllupet [:D] *joy*

I kveld har jeg forøvrig også begynt å kutte og brette til invitasjonene og menyene (som også skal være bordkortene) til bryllupet [:D] ...63 invitasjoner og 114 bordkort/menyer [&:] [:D] 

Tidligere i ferien fikk vi booket band som skal spille i bryllupet, og jeg har sikra meg frisør, gjort halvveis-avtale med blomsterdekoratør og funnet frem til hvilken rose(r) jeg skal bruke i brudebukett og på bordene + sjekket at det er og blir ledig hos fotograf i studio.. (er 3.500,- mye, lite eller normal pris?) Vi skal forøvrig ha en kompis av lillesøsteren min til å være fotograf gjennom dagen i tillegg...

Og oppå det hele har jeg besøkt tre venninner, to av de sammen med barna og en på en kort men fin voksenkveld alene etter ungene var lagt hjemme hos besteforeldrene [:)] 

Og ja, forresten, så har jeg laget en oversikt over det som er tilgjengelig av pynt (lysestaker, vaser og sånt) hos min  mormor og min mamma... Så nå har jeg en ganske grei oversikt til å ta utgangspunkt i for videre shoppings [:D] 

Hmmh.. må bare få snakka med en kokk eller to, som kan være villige til å ta på seg tilbereding og opplegging av mat på selve dagen + ordne avtaler med kokkevenner til å lage mise en place dagen i forveien... Såh, der fikk jeg jammen ressonert meg frem til hva som gjenstår å gjøre denne julen, med hele denne oppramsingen min [:)] Fint å ha et sted å tømme hodet [;)] [:D]

Wow du har vært flink jo[:)][:)][:)] dette gjorde jo jeg en uke før vi gifta oss[8D][8D][8|]

Når er det dere skal gifte dere?

3500 er IKKE mye for fortografbilder[:)]

Wow, så flink du er!!

Det ser ut til å bli ett skikkelig drømmebryllup!

WOW!!!!!! Flinka! [:D]

imponert! hjelper med ett par dager fri eller?

wow du har stått på. 3500 er ikke mye. Vi betalte 6000.

Huset dere skal bygge.. Har jeg gåttt glipp av noe??

ORIGINAL: Tjukkaaa

jøsss!! Flinka! *klapper mammamø på skulderen*
har du litt energi til overs så send den her!

Jah, er så syykt digg med studiefri og å ikke måtte nilese til eksamen [:D] [:D]
Bryllupsplanlegging og husbygging er en drøm å bruke tid på i forhold - selv om det er mye som skal tenkes gjennom, planlegges og organiseres selvsagt...

Energien ligger kun og blott i gleden ved å ha tid til å gjøre nettopp dette [;)]
*endelig har jeg tiden jeg ønska meg gjennom forrige studiesemester* [8D] [:D]

Og ja, Christine, vi holder på med husbygging [;)] DVS, vi skal bygge på huset til min mormor, som vi kjøpte i 2007 [:)] Hun skal bo i den eldste delen av huset (resten har vi revet), og så skal vi bygge på en ny del til oss selv [:)] Får stort kjøkken og en bra stor spisestue/allrom, en passelig stue, et stort bad, et mindre bad og fire soverom i tillegg til entre, trapperom og to "mellomganger" eller hva det heter [:)] Nesten som å bygge et helt hus med andre ord [8D] Gleder oss [:D] 

Fant forresten brudekjolen min i dag
Kjip teezer kanskje, ettersom valget forblir hemmelig til den store dagen [8D] [:D]

Mannen er suuupernysgjerrig av natur, så han holder på å gå bananas stakkars...
"Visst det er sånn du skal være, så får du ikke være med å se og bestemme dressen som jeg skal gå med" presterte han å komme med [8D] [8D] Han kan bare drømme [8D] [:D] [:D] [:D]

Back
Topp