Effektiv morning...

MissWannabeGoodGirl

Elsker forumet
Nå er kl halv ti, og jeg og småen har fått i oss frokost, laget sjokolademuffins, ryddet kjøkkenet, vasket en maskin med klær, tatt på plass klær fra igår, vasket badet og ryddet i skoene i gangen! [;)] så nå blir det en liten pause før vi skal ut i snøen å leke... (først må vi riste liv i sambo som snorker som en gud..)[:-]

hehe...sånn er jeg også. mest effektiv om morgenen, jeg...[:)]

ORIGINAL: 160306

Nå er kl halv ti, og jeg og småen har fått i oss frokost, laget sjokolademuffins, ryddet kjøkkenet, vasket en maskin med klær, tatt på plass klær fra igår, vasket badet og ryddet i skoene i gangen! [;)] så nå blir det en liten pause før vi skal ut i snøen å leke... (først må vi riste liv i sambo som snorker som en gud..)[:-]

så flink du er.... Her er ingenting blitt gjort. minsten spyr og jeg venter med å vaske klær til han er ferdig med å spy på klær,sengeklær o.l.

Våkner litt mer til når man er effektiv på morningen..[;)] 

Uffda...Håper det snart går bedre!![:)]

så flink du er[:)]

Selv er jeg effektiv på kveldstid.. på mårran er jeg fullstendig giddalaus og lat.[8|]

liker å få det gjort på dagen.. og er så kjekt når småen hjelper til, så akkurat nå så rydder han rommet sitt fint til mormor kommer på besøk![:)]

Back
Topp