"Effektiv" dag!

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Har bestilt takkekort for dåpen og endel bilder som skal bli julegave til besteforeldre, oldeforeldre ovs. Veldig enkel gave, men kjøper en fin ramme til så tror jeg de kommer til å sette pris på det :) Så da var ca. 6 julegaver i boks ;)
 
Flink du er! Godt med alle gaver en kan stryke ut på listen;-)
 
jeg har oxo tenkt å bestille bilder til de i julegave, og blir de ikke fornøyd kan de gjøre akkurat hva de vil......
 
Åå så deilig å få det gjort:) tenkte å gjøre det samme vi også:) veldig grei gave!
 
Skal bestille noe kort og gaver her også, men må få hvert en tur innom fotograf først :D

Men du har hvert veldig effektiv også har du fortsatt tid til å sitte her ;)
 
Da har du vært effektiv!

Vi har ikke ordna takkekort etter fødselen heller enda vi... Sikkert mange som venter på det,,

Men vi må få tatt bilde først også.. Blæh, Følte jeg hadde mer tid til sånne ting med storebror..
 
Ja, er veldig deilig å ha gjort! Takkekort etter fødselen har vi faktisk fått delt ut for en stund siden! Men jeg bestiller ferdige kort, er overhode ikke typen som har interessen eller tålmodigheten til å scrappe (er det slik det skrives??), så da bestiller jeg "ferdige" kort på fotoknudsen ;) Nå var det å begynne å tenke på julekort da! Bah...
 


Klatremus Lillemann skrev:
Da har du vært effektiv!

Vi har ikke ordna takkekort etter fødselen heller enda vi... Sikkert mange som venter på det,,

Men vi må få tatt bilde først også.. Blæh, Følte jeg hadde mer tid til sånne ting med storebror..


nå ble je nesten gla, je har heller ikke ordet takkekortene fra fødsel enda, er jo nesten skamfullt........
 


AnnLykkelig skrev:
Har bestilt takkekort for dåpen og endel bilder som skal bli julegave til besteforeldre, oldeforeldre ovs. Veldig enkel gave, men kjøper en fin ramme til så tror jeg de kommer til å sette pris på det :) Så da var ca. 6 julegaver i boks ;)

Det har jeg også tenkt til å gjøre.. er veldig lurt det :D
Men jeg kommer til å gi det til faddere og, en fint bilde av fadderne og sønnen min :D
 


Liljay skrev:


AnnLykkelig skrev:
Har bestilt takkekort for dåpen og endel bilder som skal bli julegave til besteforeldre, oldeforeldre ovs. Veldig enkel gave, men kjøper en fin ramme til så tror jeg de kommer til å sette pris på det :) Så da var ca. 6 julegaver i boks ;)

Det har jeg også tenkt til å gjøre.. er veldig lurt det :D
Men jeg kommer til å gi det til faddere og, en fint bilde av fadderne og sønnen min :D



Åhh så bra ide, tror att jag lånar den :)
 


AnnLykkelig skrev:
Ja, er veldig deilig å ha gjort! Takkekort etter fødselen har vi faktisk fått delt ut for en stund siden! Men jeg bestiller ferdige kort, er overhode ikke typen som har interessen eller tålmodigheten til å scrappe (er det slik det skrives??), så da bestiller jeg "ferdige" kort på fotoknudsen ;) Nå var det å begynne å tenke på julekort da! Bah...



Ja börjar bli tid for å ordne med det.. men det får vi ta i November :)
 
Back
Topp