Effektiv dag!

*Vipsen*

Gift med forumet
Det har jammen vært en effektiv dag hittil. Jeg har levert begge barna til dagmamma, vært på nav og levert søknader, og vært og ordnet nytt skattekort. Nå er jeg hjemme - helt alene!! Det er ikke ofte jeg er altså. I dag skal jeg bare nyyyte det fine været og kanskje prøve å få gjort litt her i huset.

Hva skal dere i dag da jenter?? [:)]

Så flink du er.
Går alt bra?

Her skjer det ikke stort idag... Lillemor sover ute på verandaen mens far klipper plenen.
Jeg skal snart spise litt.....hehe!

Å det er vel det som skjer frem til turboen kommer hjem fra barnehagen [:D]

Sov helt til 7.15 i dag[:D] (Ikke ofte jeg får sove så lenge[8D]) Leverte ungene i barnehagen. Ringte snekkeren (som skulle ringt meg kl.8) Krangla med forsikringsselskapet igjen. Vært på behandling og nå er jeg hjemme[:D]

Blir nok å gjøre i dag, men vet ikke hvor mye jeg orker. Blir så trøtt og sliten etter behandlingen[&:] Må ihvertfall gå tur med bikkja. Må kjøre Mia Elise på turninga etterpå også[&:]

Blir nok en tidlig kveld på meg i dag ihvertfall[;)]

Dagen i dag har gått fort som alle andre dager[8D] Kjørte først ungene i bhg,så gikk eg på step2. Innom jobb og gjorde det som måtte gjøres der. Handlet inn mat,så rett hjem til sofaen/rydding-ikkje sikker kva som tok mest av min tid[8D] Laget middag,så leitet vi etter krabber i fjæro. Så bading og legging.etter det har det vært sofa og tv[:D] og no er det leggetid

Back
Topp