Effektiv amming

Chriztine

Forumet er livet
Augustmødrene 2014
Desemberskatter 2016
Bruker dere mindre tid på amming nå?
Jeg har alltid hatt veldig rask utdrivning, så det blir fort tomt uansett, men nå synes jeg vi er veldig fort ferdige. Ofte ferdig mellom 5-10 minutter.
 
Samme her.. veldig effektiv.. bare på kvelden hun kan ligge lenger. Da starter utdrivningen ca hvert 5 minutt..
 
Ja, samme her. Da ligger han gjerne litt lengre, men melka kommer fort selv om kvelden her. Noen ganger vil han kosepuppe da. Da blir det en halvtime innimellom :)
 
5-10 min her også. Litt mer på natten kanskje, da sovner han på puppen.
 
Om natten er det bare glugg, glugg, glugg her. Melka kommer raskere enn en racerbil, så magen fylles sykt fort.
 
Min derimot hr gått i puppen nekt..protesterer høylytt og skal ikke ha puppen.. klarer å lure den i hn om natten når han er trøtt.. men ellers så skal han ha flasken.. han har jo virkelig forstått hva som er lettest å suge av.. luringen. ;)
 
Ja, samme her. Da ligger han gjerne litt lengre, men melka kommer fort selv om kvelden her. Noen ganger vil han kosepuppe da. Da blir det en halvtime innimellom :)
Jada, melken kommer fort om kvelden også.. Men når hun ligger å koser seg etter at hun er ferdig så starter utdrivningen igjen ca hvert 5 minutt.. kjenner det stikker i puppen og at hun begynner å svelge igjen.. veldig fascinerende..
 
Jada, melken kommer fort om kvelden også.. Men når hun ligger å koser seg etter at hun er ferdig så starter utdrivningen igjen ca hvert 5 minutt.. kjenner det stikker i puppen og at hun begynner å svelge igjen.. veldig fascinerende..

Ja :)
 
Back
Topp