Effekter til Halloween?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Hvilke effekter kjøper dere til Halloween??
Dere som kjøper noe da:)

Og hvor får man kjøpt det?

Lurte på å kjøpe en lykt til å ha ute. Pynter ikke en masse inne men får gjester, så tenkte å ha noe ihvertfall:)

Vi skal hule ut gresskar å ha lys i ute.
Også henger jeg opp spindelvev ute.

I fjor tok jeg litt av, det var snø på bakken, så jeg hadde masse jukseblod på snøen foran trappa, la ett skjelett på bakken og hadde gravlys rundt. Skal se om jeg finner bildet.

Vi skal hule ut gresskar å ha lys i ute.
Også henger jeg opp spindelvev ute.

I fjor tok jeg litt av, det var snø på bakken, så jeg hadde masse jukseblod på snøen foran trappa, la ett skjelett på bakken og hadde gravlys rundt. Skal se om jeg finner bildet.

Haha.. kult!:)

Vil gjerne se bilde:D

Vi har en gresskarlykt fra Nille og så huler vi ut gresskar. Har kjøpt spindelvev og pynt (edderkopper, katter, spøkelser) på søstrene grene å henge på og ved døra

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi huler som regel ut et gresskar eller to til å ha i innkjørselen og kjøper noe smådill som vi henger på utsiden :)

De har mye billig og gøy til halloween på både Nille, Europris og Upstairs :)

Ingenting

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ingenting :)

Ingenting, men gutten fikk et gresskar av sånn krus, for å ha lys inni. Så vi setter nok ut det.

Også kjøper vi godteri, de ungene som kommer skal få :) Mine skal ikke gå :)

Her er sønnen liten, så vi gjør ingenting utav det enda. Jeg er ingen fan av Halloween, men det er vel bare å innse at vi må markere når han blir eldre og har lyst selv.

♡ appen ♡

Vi har en gang kjøpt litt svindelvev og edderkopper som vi henger rundt utelys/ringeklokke. Som julepynt: gjenbrukes hvert år! Gresskar huler vi ut til å ha på trappa, men kjøper ikke, dyrker dem selv (eller dvs, vi får brodern til å gjøre det;-))

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp