Effekt av amme- te ?

MineToJenter <3

Gift med forumet
Har melka økt hos dere ? Har mye mere melk i den ene puppen.. flere som har det? Pumper og ammer hver 2,5- 3 time ca!

Jeg drakk to kopper i går og det skal jo hjelpe på luftsmerter bl.a.. og da blir jo babyen roligere også og mere fornøyd!

Tror amme-teen har hatt gevinst hos oss ;)
I natt har vi for første gang sovet sammenhengende 3,5 og 4 timer med kun 1 amming (fra 0100-09.30) [;)] Hun har vært ganske rolig i hele dag, sovet masse og kun skreket når hun våkner og er sulten [;)] Ingen magevondt og tidenes største bæsje-bleie..[:D]

Andre som har erfaringer med teen?

Har ikke prøvd, men vurdere å prøve! [:)] Hva heter teen og hvor får man kjøpr den?

Man får kjøpt den på apotek. Så bra at det har gitt gevinst hos dere!! keep it up! [;)]

Ja jeg har prøvd med god effekt:) jeg føler jeg må jobbe veldig med å holde melka oppe, har ikke måtte gitt tillegg til nå, men føler det er så tomt til tider, å da hjelper teen godt[:)] Er bare det at jeg syntes det er grusom[:'(] Så ikke så lett å drikke ofte nok[:)]

jeg også føler den har go effekt. drakk når jeg amma nr 2 og denne gangen[:)]

Men til dere som bruker Helios, så fikk jeg erfare at den kosta 36 kr på helsekosten istede for 75 kr som jeg ga på apoteket!

Ja jeg er superfornøyd med dagen i dag og håper det er pga teen [:D]
Den er kjøpt på apoteket [;)] Apotekenes Ammete NAF heter den jeg har. Syns den er helt ok på smak!

Har også følt at jeg til tider har lite melk , men i dag har jeg hatt mye! Og snuppa har fått ut masse luft i dag [;)] Så kommer til å fortsette med den. Spennende å se hvordan det blir i morgen [:)]

ORIGINAL: Leyah

ORIGINAL: Moffe79

Har melka økt hos dere ? Har mye mere melk i den ene puppen.. flere som har det? Pumper og ammer hver 2,5- 3 time ca!

Jeg drakk to kopper i går og det skal jo hjelpe på luftsmerter bl.a.. og da blir jo babyen roligere også og mere fornøyd!

Tror amme-teen har hatt gevinst hos oss ;)
I natt har vi for første gang sovet sammenhengende 3,5 og 4 timer med kun 1 amming (fra 0100-09.30) [;)] Hun har vært ganske rolig i hele dag, sovet masse og kun skreket når hun våkner og er sulten [;)] Ingen magevondt og tidenes største bæsje-bleie..[:D]

Andre som har erfaringer med teen?

Oj, jeg har begynt å drikke idag ! Håper på samme effekt!

Krysser fingrene for det [;)][;)]

Jeg fikk tips på helsestasjonen om å drikke fenikkelte pga lillegull sine luftsmerter, og det synes jeg har hjulpet veldig[:)]  Virker som hun ikke er særlig plaget med mageknip lenger, luften kommer ut for å si det sånn[:D]

ORIGINAL: manfred

Men til dere som bruker Helios, så fikk jeg erfare at den kosta 36 kr på helsekosten istede for 75 kr som jeg ga på apoteket!

Smaker Helios ille?
Jeg forsøkte med Apotekenes Ammete NAF, og den får jeg rett og slett ikke i meg..

Jeg kjøpte Helios amme-te på apoteket i dag (75 kr). Var ikke så ille på smak som jeg hadde trodd men hadde to suketter oppi koppen i tillegg :)
Snuppa har prompet og vært fornøyd i kveld :)

ORIGINAL: Siljemor88

ORIGINAL: manfred

Smaker Helios ille?
Jeg forsøkte med Apotekenes Ammete NAF, og den får jeg rett og slett ikke i meg..

er ikke verdens beste, men ikke så jeg brekker meg heller! når jeg drakk den forrige gang så hadde jeg en halv ts sukker oppi og d hjelper. nå drikker jeg den uten sukker, men jeg venter til den er sånn i tempratur så at jeg svelger unna hele koppen med d samme!

har mistet melk nesten ..ca 99 % kan vi si [&:] er det for sent begynne med ammete? er det bare å gi opp eller bør jeg prøve noe ....? [8|]

Back
Topp