Efeldrin

Trine83

Forumet er livet
Har dere lest den artikkelen på forsiden av BV?
Julie har jo gått mye på Efeldrin[X(][:o]

Husker hun reagerte på det skikkelig og. Hun stod inntil gjerdet på lekeplassen, og klemte ansiktet i de nettinggreiene. Etterpå så bulet det ut merker, der hvor hun hadde klemt ansiktet mest inntil. Ikke hardt, men lent seg med ansiktet likssom.
Så ut som noen avlange blemmer som vokste ut, med en gang[:o] Og gikk vekk bare på noen minutter.
Hver gang jeg gikk til legen med hosten hennes, fikk jeg ny resept. "Gi henne dette". og holdt på nesten et år med hosten.
Hun er heldigvis blitt kvitt den nå, kommer ikke så intenst tilbake som den gjorde hele tiden. Men nå skal jeg hvertfall gå å kaste flaska i båss!

Noen flere som har brukt denne?

jeg har selv gått på cosylan hostesaft over en perioden av og på i flere år... (hehe, tror ikke jeg har tatt skade, men det får vel andre bedømme[8D]) uansett, viser seg at hosten min er pga astma!
Så om Julie fortsatt hoster/begynner på en ny hosteøkt, ville jeg tatt dette opp med legen og bedt om grundigere undersøkelse...[:)][;)]

ORIGINAL: BlondeTigerDama

jeg har selv gått på cosylan hostesaft over en perioden av og på i flere år... (hehe, tror ikke jeg har tatt skade, men det får vel andre bedømme[8D]) uansett, viser seg at hosten min er pga astma!
Så om Julie fortsatt hoster/begynner på en ny hosteøkt, ville jeg tatt dette opp med legen og bedt om grundigere undersøkelse...[:)][;)]

Ja, jeg skulle jo egentlig det, for en god stund siden. Jeg fikk en time 2 uker etter så vi skulle diskutere spesialist. Men så glemte jeg ut hele timen. Og etter det, har hun ikke hatt det så intenst som hun hadde det. Så det ble ikke til at jeg bestilte ny. Hun vokste det vel fra seg[:)] Er vel 1 år, eller noe slik siden[8|]

Lurer på i samme slenge. Når dere glemmer ut en time til ungene,eller avbestiller samme dag, får dere regning i posten??
og må dere betale, hvis dere bare skal hente en resept på medisin til ungene??

prata faktisk med legen om det i dag.. Leah har fått dette.. hun blir så tett når hun hoster, og syns efedrin har hjulpet.. Men han legen sa bare at vi fikk passe på pulsen hennes.. Og at for noen kan det være "farlig" å ta det, mens for andre kan det være farlig å ikke ta det!! Han sa også at det er større risiko å være gravid enn å gå på p-piller.. bare for å sammenligne litt.. Så jeg har egentlig ikke lest noe om det, og er heller ikke kjemperedd for det!! Tror det er sånn med det meste.. en liten risiko med alt vi gjør og får i oss.. og for noen er en ting værre enn for noen andre.. Så vi lar flaska stå i kjøleskapet enda.. Men har nå fått astmamedisin til Leah, da.. Har ikke vært storforbruker av efedrin og kommer heller ikke til å bli det! Men har ikke angret på at vi har brukt det!! For det har hjulpet å åpne opp masse for Leah!!

Back
Topp